וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "זה לא היה צפוי, קיבלנו אגרוף בבטן"

מאמן הפועל ירושלים טען שחוסר הניסיון של שחקניו היה בעוכריו באירופה: "המטרה הייתה להסתכל קצת יותר מקצה האף"

בהפועל ירושלים מנסים להתרגל לרעיון שהם מחוץ לאירופה כבר בחודש דצמבר, ואחרי שהודחו בשלב הבתים הראשון, בקבוצה מנסים למקד את תשומת הלב בליגה. מאמן הקבוצה, עודד קטש, התראיין היום (חמישי) בגלי צה"ל והתייחס למה שעבר על הקבוצה שלו ביורוקאפ ועל הסיבות לחוסר ההצלחה.

"מצבנו היה טוב בהתחלה, אבל זה היה ברור לנו שקאחסול הם הפייבוריטים בבית", פתח קטש. "ידענו שאנחנו ונימבורק ניאבק על המקום השני. לא עשינו את העבודה בשני משחקי החוץ שהיו לנו, גם בנימבורק וגם בריגה, וזה הביא לסיבוך של הבית". קטש נשאל על הסיבות לכישלון, כפי שהוא הגדיר זאת אחרי משחק ההפסד לקאחסול, ואמר: "יש הרבה סיבות לכך. עכשיו אני בעיקר מאוכזב עבור המערכת והאוהדים. זה יחסר לנו בחודשים הקרובים.

"יש דינמיקה לכל דבר", המשיך קטש. "כשקיבלנו את ההגרלה, לא הרגשנו שאנחנו עושים את זה בהליכה. היה לנו ברור מתחילת העונה שאנחנו לא חושבים על העכשיו והרגע. בנינו את הקבוצה עם שחקנים שלא היה להם ניסיון באירופה, וגם לגבי שחקן פנים, היה חשוב לנו להביא שחקן עם כוונה גם לשנה הבאה. זה היה בעוכרינו. לרגע לא זלזלנו, אבל הכוונה הייתה לבנות קבוצה עם בסיס לשנים הבאות ולהסתכל קצת יותר מקצה האף".

מעבר לכך, קטש מאמין שהקבוצה שלו חייבת ללמוד להתגבר על ההדחה. "צריך לעבור את התקופה הזו, זה לא נעים", הוסיף המאמן. "זה לא היה צפוי, זה אגרוף בבטן אבל צריך לקבל את זה ולהמשיך הלאה. לבריאן רנדל הייתה פתיחת עונה מצוינת, אבל הפציעה שלו מנעה ממנו להתאמן ביומיום. הוא שיחק נגד קאחסול רק בגלל שהקבוצה חשובה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully