וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליו סזאר פלקיוני מונה למאמן בוקה

המאמן שהתפטר אחרי שהדריך את באנפילד יחליף את קלאודיו בורגי : "עם מחוייבות השחקנים, בטוח שנשיג מטרות חשובות"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינשטוק

בוקה ג'וניורס מינתה אמש (רביעי) את חוליו סזאר פלקיוני למאמנה הבא של הקבוצה. בכך, יחליף פלקיוני בתפקיד את קלאודיו בורגי, שהתפטר בחודש שעבר לאחר ההפסד בסופרקלאסיקו 1:0 לריבר פלייט, כאשר מי שאימן את הקבוצה מאז עזיבתו של בוצ'י היה רוברט פומפיי.

פלקיוני בן ה-54 התפטר לפני מספר ימים מתפקידו כמאמן באנפילד על מנת לסלול לעצמו את הדרך לבוסטרוס. פלקיוני, שוער לשעבר, הוביל את באנפילד לאליפות היסטורית בטורניר אפטורה 2009. הוא אף אימן בקריירה את ולז סארספילד, אולימפו, אינדפנדיינטה, קולון וחימנסיה חוחוי.

בוקה, שחוותה עוד טורניר רע שהסתיים לפני כשבוע וחצי, כבר למודת אכזבות, וגם פלקיוני מנמיך ציפיות: "אנחנו לא יכולים להבטיח יותר כעת מאשר עבודה קשה, אחריות ומשמעת. כמובן שעם המחוייבות של השחקנים, נשיג מטרות חשובות".

* מאמן ריבר פלייט לשעבר אנחל קאפה, שפוטר מתפקידו שבוע לפני הסופרקלאסיקו, יאמן החל מהטורניר הבא את חימנסיה לה פלאטה. קאפה יירש בתפקיד את פאבלו מוראנט, שיעבור להדריך את מחלקת הנוער של המועדון. מי שימשיך לאמן את ריבר הוא חואן חוזה לופז, ששימש כמאמן זמני מאז עזיבת קאפה. ריבר חשקה במאמן אסטודיאנטס, אלחנדרו סבאלה, אלא שמכיוון שלזה יש חוזה בקבוצה עד יוני 2011 דבקה בלופז, שאמר: "הנשיא דניאל פסארלה אמר לי כי מועצת המנהלים של המועדון אישרה את המינוי שלי לקבוצה".

* מאמן נבחרת אורוגוואי, אוסקר טבארז, נפל קורבן עוקץ, כאשר מחשבון הבנק שלו נשדד סכום המוערך בכחצי מיליון דולר. המשטרה חושדת כי מאחורי המעשה מסתתרים מקור פנימי בבנק, אחותו של טבארז וגיסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully