וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטז סיים את תפקידו באינטר

המאמן הגיע לסיכום עם ראשי המועדון על עזיבתו אחרי שישה חודשים בלבד, לאונרדו מועמד מוביל. מוראטי: "צעד בלתי נמנע"

זה היה רק עניין של זמן עד שרפא בניטז יעזוב את אינטר, והיום (חמישי) זה אכן קרה אחרי שישה חודשים בלבד בתפקיד. בימים האחרונים עלו דיווחים רבים על האפשרות שהמאמן, שהגיע רק בתחילת העונה לאלופת אירופה, בדרך החוצה, ואחרי שבניטז לא זכה בחודשים האחרונים לגיבוי שציפה ממאסימו מוראטי, נשיא אינטר, הצדדים הגיעו לסיכום על הדדי על פרידה.

אלופת אירופה קרטעה בשבועות האחרונים גם בליגה וגם בליגת האלופות, כשבסוף השבוע האחרון יצא המאמן בהצהרות פרובוקטיביות לאחר הזכייה בגביע העולם לקבוצות. אותן הצהרות, שנשמעו כאולטימטום לבעלים בדבר הצורך בחיזוק, הכעיסו את המערכת, והתחושה באיטליה הייתה שבניטז עשה זאת רק כדי להלהיט את הרוחות ולגרום לפיטוריו.

במהלך היממה האחרונה נעשו מאמצים רבים מצד שני הצדדים להתיר את החוזה, כאשר סוכנו של בניטז, מנואל גרסיה, פעל בנושא מכיוון המאמן. על פי הדיווחים, העזיבה של בניטז תעלה כשלושה מיליון יורו לאינטר. "אינטר ורפא בניטז מודיעים שהם הגיעו לסיכום על הסכם הדדי ומשביע רצון על הפרה מוקדמת של החוזה", הודיעה הקבוצה. "אינטר מודה לרפא בניטז על עבודתו וההצלחה שלו בסופר קאפ האיטלקי ובגביע העולם לקבוצות". באותה הודעה נרשם שגם בניטז מודה לקבוצה: "רפא בניטז מודה לאינטר על הניסיון החשוב והמקצועני ועל הניצחונות שהושגו יחד".

לאחר שהתקשורת האיטלקית כבר דיווחה שלאונרדו הברזילאי, מאמן מילאן לשעבר, כבר סיכם את תנאיו באינטר ויחליף את בניטז, היום מדווחים באיטליה שנשיא הנראזורי מאסימו מוראטי מקווה שלאונרדו יביא עמו למילאנו את קאקה, עוד כוכב של מילאן לשעבר.

"אני מצטער על סיום הקשר עם בניטז, אבל בסוף לא הצלחנו להמשיך ולהתקדם", הסביר מוראטי. "לגבי העתיד כל שמות המאמנים שהועלו נחשבים למועמדים".

עדכון ראשון: 9:07
עדכון אחרון: 14:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully