וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי בראון התפטר משארלוט, סיילאס יחליפו

התבוסה לת'אנדר דרדרה את הבובקאטס למאזן 19:9, והמאמן ומייקל ג'ורדן החליטו בצוותא להיפרד. סיילאס הוותיק במקומו

לארי בראון התפטר היום (רביעי) מאימון שארלוט בובקאטס. המאמן בן ה-70, שנכנס ב-2002 להיכל התהילה, פתח רע מאוד את העונה עם שלושה הפסדים, ולמרות שיפור מסוים בהמשך, קבוצתו לא הצליחה להתייצב ולאחרונה רשמה כמה הופעות מביכות במיוחד. אחרי שהובסה על ידי ממפיס ו-וושינגטון ספגה שארלוט תבוסה מידי אוקלהומה סיטי, וזה היה הקש ששבר את גבו של המאמן.

הבעלים מייקל ג'ורדן הודיע כי הוא ובראון הגיעו יחדיו להחלטה כי על המאמן והמועדון להיפרד. "הקבוצה לא עמדה בציפיות שלנו, ושנינו הסכמנו שדרוש שינוי", אמר מייקל ג'ורדן.

לאורך השבועות האחרונים לא היסס בראון לבקר את יכולת שחקניו בתקשורת, וניכר היה כי אינו מרוצה מהיכולת הנרפית שהציגו. שארלוט מחזיקה במאזן שלילי של 19:9, וזאת אחרי שבעונה שעברה בראון הוליך אותה לראשונה מאז היותה בובקאטס לפלייאוף.

ההופעה ההיא בפלייאוף הייתה הפעם השמינית בה מוליך בראון קבוצה כלשהי לפסוט-סיזן, שיא NBA למאמן. בראון החל את הקריירה שלו ב-1972 כמאמן קולג'ים, והוא המאמן היחיד בהיסטוריה שזכה באליפות במכללות (קנזס 1988) וב-NBA (דטרויט 2004). בראון אימן את שארלוט מאפריל 2008 והיא הייתה תחנתו התשיעית ב-NBA.

מי שימלא את מקומו יהיה פול סיילאס, 67, שלא אימן ב-NBA בשש השנים האחרונות. המאזן הכולל של סילאס כמאמן הוא 400:355, ובארבע השנים בהן אימן את שארלוט (כשעוד הייתה הורנטס) הוא העפיל איתה בכל פעם לפלייאוף. סיילאס, שאימן את הקליפרס בין 1980 ל-1983, הרבה לפני התקופה שלו עם ההורנטס, גם אימן את הקאבלירס ב-2003/04. הוא פוטר במהלך העונה שלאחר מכן במאזן 30:34. הוא גם שימש כעוזר מאמן בניקס, בנטס ובסאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully