וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ריאל התפוצצה עם 0:8 על לבאנטה

בנזמה ורונאלדו חגגו שלושער כ"א, אוזיל ולאון השלימו והבלאנקוס עם הפנים לרבע הגמר. 0:1 לאתלטיקו על אספניול

בספרד נמשכו הערב (רביעי) משחקי שמינית גמר גביע המלך, כשבמוקד עמד כמובן המשחק בין ריאל מדריד ללבאנטה, אבל משחק לא בדיוק היה שכן הבלאנקוס הרגו את המשחק מהר מאוד וניצחו 0:8 כשהם עם רגל וחצי בשלב הבא ולפני הגומלין. ז'וזה מוריניו בחר שלא לקחת סיכונים מיותרים, כנראה אחרי שראה את ברצלונה מתקשה אתמול מול בילבאו, ופתח עם כל השחקנים הבכירים שלו, כולל איקר קסיאס בין הקורות. מי שבכל זאת פתח על הספסל היה ריקרדו קרבאליו.

מהר מאוד הבנו לאן המשחק הולך, כשכבר אחרי שש דקות כבש קארים בנזמה את הראשון, כשאיבוד כדור של הגנת לבאנטה איפשר לצרפתי לחטוף, לשעוט קדימה ולחתוך פנימה כדי לסיים עם בעיטה נפלאה לפינה הרחוקה. לבאנטה לא יצאה מההלם ובדקה העשירית האורחים הוציאו כבר כדור שני מהרשת אחרי שכריסטיאנו רונאלדו הזין בכדור מצוין את מסוט אוזיל שעבר את השוער וגלגל פנימה.

ריאל לא הורידה את הרגל מהגז ובדקה ה-32 בנזמה הרגיש שהכל הולך לו אחרי שדוד צ'רה טעה בניסיון להרחיק, הכדור הגיע לחלוץ שעבר את גוסטבו מונואה השוער האורח, והמשיך פנימה. גם רונאלדו רצה להשתתף רשמית בחגיגה ולפני הירידה להפסקה מרסלו התחיל במהלך ומצא את בנזמה בצד שמאל, הצרפתי חתך פנימה והשאיר לחלוץ הפורטוגלי לגלגל פנימה מקרוב.

חשבתם שנגמר? תחשבו שוב כי כדור עומק מההגנה של ריאל הוקפץ בדקה ה-69 עד אנחל די מריה, שהשאיר בנגיעה לבנזמה, וזה סיים עם השלישי האישי והחמישי הכללי. שלוש דקות לאחר מכן די מריה הכניס לרונאלדו, שמהמקום שיגר פצצה לפינה השמאלית כדי לכבוש את השישי. המכבש נמשך בדקה ה-74 כשרונאלדו קיבל מבנזמה בדאבל פס והפגיז את השביעי. האחרון היה בדקה ה-90 כשפדרו לאון המחליף התכבד לכבוש את השמיני.

סימאו נפרד עם שער

הקבוצה השנייה של עיר הבירה, אתלטיקו מדריד, ניצחה 0:1 את אספניול בוויסנטה קלדרון. סימאו סברוסה הבקיע את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-33 ונפרד מהקולצ'ונרוס לפני המעבר לבשיקטאש הטורקית. שתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים בעקבות הרחקות של חוסה אנטוניו רייס מאתלטיקו (42) ו-ויקטור רואיז מאספניול(67).

דודו אוואט ישב על ספסל מאיורקה, כנהוג במשחקי הגביע, וראה את מחליפו חרמן לוקס סופג רביעייה בהפסד 4:3 לאלמריה. לאונרדו אוז'ואה הארגנטינאי כבש שלושער מרשים (6, 28 ו-72) וקאלו אוצ'ה (65) הוסיף. ג'ונתן דה גוזמן (22), ויקטור (44) ופייר וובו (87) הבקיעו את שערי החוץ לזכות מאיורקה, שתנסה להפוך את התוצאה בגומלין שייערך במגרשה.

במשחק בין סביליה למלאגה נפלו שמונה שערים, כשהאנדלוסים ניצחו 3:5 בתקווה שזה המשחק שיוציא אותם מהמשבר. אלחנדרו אלפרו (11), אלברו נגרדו (32), רומאריק (66 ו-80) ודייגו קאפל (84) הבקיעו לסביליה, כשמן העבר השני היו אלה רונדון הצעיר (19 ו-26) וקווינסי (41) שהכניעו את אנדרס פאלופ.

מעבר לכביש, בטיס סביליה מהליגה השנייה הפסידה בביתה 2:1 לחטאפה, שעשתה צעד משמעותי בדרך לרבע הגמר. מיקו (27) ופדרו ריוס (35) הבקיעו למנצחים, חורחה מולינה (87) צימק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully