וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי בחר בטומרקין כספורטאי הצעיר של השנה

השחיין, שזכה במדליות זהב וארד באליפות אירופה לנוער ובשתי מדליות כסף באולימפיאדת הנוער, זכה לברכות גם מגילי לוסטיג

הוועד האולימפי הכריז היום (רביעי) על הבחירה בשחיין יעקב טמרקין כספורטאי הצעיר של השנה בישראל. טומרקין, שזכה במדליית זהב ובמדליית ארד באליפות אירופה לנוער במשחי 100 מ' ו-200 מ' גב, זכה גם בשתי מדליות כסף באולימפיאדת הנוער שנערכה בסינגפור. מעבר לכך, הישגו בשמחה ל-200 מטר גב בסינגפור הינו קריטריון A של פינ"א שהקנה לו מעמד בספורט ההישגי של חבר בסגל לונדון 2012 כל זה כשהוא בן 18 בלבד.

יושב ראש הוועדה המקצועית באיגוד, שהוא גם יושב ראש אגודת מכבי אשדוד בה צמח יעקב טומרקין, ד"ר ולדימיר סופר, אמר לאתר האיגוד: "ההישגים של יעקב הם עדות נוספת להתקדמות הגדולה של השחייה הישראלית בשנים האחרונות. ההישגים חסרי התקדים של יעקב, המדליה של דוד גמבורג מאליפות אירופה לנוער וההישגים של שחייני העתיד שלנו שראינו בקומן מדברים בעד עצמם. אם בשנה הבאה נרצה להגיע להישגים עוד יותר טובים, זה מחייב עבודה יותר קשה של השחיינים המאמנים וכל המערכת, אבל אלה הצרות הכי טובות שיש. הרבה איגודים הרי היו רוצים להיות היום במקומנו".

מנהל היחידה לספורט הישגי, גילי לוסטיג, ציין שגילי חיימוביץ' בטקוואנדו, מעין רפיח בגלישה ובעיקר דימה קרויטר בקפיצה לגובה הגיעו להישגים מעולים, אך מעל כולם בלט טומרקין בשל יכולתו לקבוע קריטריון A של פינ"א, שנקבע השנה על ידי השחיינים גל נבו, עמית עברי, יונתן קופלב וטומרקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully