וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: כל המוליכות איבדו נקודות, ליל אלופת החורף

הראשונה סיימה ב-1:1 מול סנט אטיין, אך למזלה פ.ס.ז' הפסידה 2:0 בנאנסי וראן 1:0 לקון. 1:1 בין ליון לאוקזר, תיקו גם למארסיי

אחרי שבגרמניה, איטליה וספרד יצאו לפגרה והכתירו אלופות חורף, גם הליגה הצרפתית סגרה הערב (רביעי) סיבוב והציגה את ליל כאלופת החורף שלה. שישה מתשעת המשחקים שכבר נערכו הסתיימו ללא הכרעה, וזה איפשר לליל לשמור על המקום הראשון למרות 1:1 ביתי מול סנט אטיין. פריס סן ז'רמן השנייה הפסידה 2:0 בנאנסי, ראן השלישית הפסידה 1:0 בקון וליון נצמדה אליהם בעקבות 1:1 מול אוקזר. מארסי שוב איכזבה עם 0:0 בברסט והשאירה את הצמרת ללא כל שינוי. גם בורדו אכזבה כשסיימה את משחקה הביתי עם לאנס החלשה ב-2:2, אחרי שפיגרה 2:0 והצליחה להשוות רק בתוספת הזמן.

ליל - סנט אטיין 1:1

מוליכת הטבלה קיבלה מנוחה ביום ראשון כשמשחקה מול נאנסי נדחה, אבל למרות המשחק החסר ואיבוד ניצחון שכבר היה בידיה הערב, הצליחה לשמור על הפסגה ולצאת לפגרה מהמקום הראשון. הפעם זה הלך קשה לקבוצה האטרקטיבית ביותר בליגה, שהמתינה עד לדקה ה-72 כדי לעלות ליתרון משער של מוסא סו. הסנגלי העלה את מאזנו ל-14 שערים בראש טבלת המבקיעים, אבל ארבע דקות לאחר מכן החגיגה שלו נפגמה עם שוויון בפנדל של בקארי סאקו מסנט אטיין.

נאנסי - פריס סן ז'רמן 0:2

הקבוצה של אנטואן קומבוארה, שהפסידה רק פעם אחת בארבעת החודשים האחרונים, יצאה מאוכזבת מאוד לפגרה. אחרי התיקו הביתי מול מונאקו שמנע ממנה להעפיל לפסגה, היא נאלצה לשחק ב-10 שחקנים ברוב שלבי המשחק מול נאנסי, ובסופו של דבר לרדת מנוצחת. ממאדו סאקו הורחק כבר בדקה ה-14 משורות פ.ס.ז', שהפעם גם לא נהנתה ממהלכים גאוניים של ננה הברזילאי. נאנסי הייתה טובה יותר, ובדקה ה-67 יוסוף חאג'י העלה אותה ליתרון מוצדק. פ.ס.ז' שלחה את כל הכלים קדימה במטרה להשוות, וחאג'י המרוקני ניצל זאת כדי לקבוע 0:2 בדקה ה-83.

קון - ראן 0:1

11 משחקים המתינה קון לניצחון ליגה, עד שבאו הילדים חסרי הניסיון של ראן ונתנו לה הזדמנות להשיג נקודות חשובות במאבקי התחתית. האורחים הגיעו למשחק מהמקום השלישי, אך סובלים מסגל קצר שגם כך הוא הצעיר בליגה. רומן חמומה היה הגיבור הגדול של קון במשחק, כשכבש בבעיטה מחוץ לרחבה את שער הניצחון בדקה התשיעית.

ליון - אוקזר 1:1

סגנית האלופה שוב שיחקה ללא יוהאן גורקוף, רשמה תיקו שני תוך שלושה ימים ואיבדה הזדמנות לכבוש את הפסגה. הלחץ של ליון נשא פרי שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשזאן פסקל מיניו כבש לשערו הוא. קולד פואל קיווה ששחקני אוקזר ישברו בעקבות שער החובה, אך מיד בדקה ה-46 הגיע השוויון של ז'וליאן קרסיה. ליסנדרו לופז וחבריו לא מצאו את הדרך להכריע את המשחק, ולפחות יתנחמו בחוסר היכולת של יתר קבוצתו הצמרת לנצח ולברוח.

ברסט - מארסיי 0:0

האלופה יצאה לסטאד פרנסיס לה בלה אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, ושוב גילתה עד כמה עמוקה הבעיה שלה דווקא בהתקפה. אנדרה פייר ג'יניאק ולוק רמי עדיין לא עומדים בציפיות הגבוהות שהציבו להם במארסיי, והיו אחראים לעוד ערב מאכזב ומלא החטאות מול ההגנה העיקשת של ברסט. אם זה לא מספיק, הרכש הטרי רוד פאני נפצע בדקה ה-34 ונאלץ לנטוש את המשחק.

משחקים נוספים:

מונאקו - סושו 1:2
למונאקו: כריס מאלונגה (8), צ'ו יונג פארק (90). לסושו: איגור לולו (עצמי, 48)

ולנסיין - טולוז 1:2
לוולנסיין: ברו אנגואה (44), גאל דאניק (45). לטולוז: מוסא סיסוקו (35)

ארל-אביניון - ניס 0:0

לוריין - מונפלייה 0:0

בורדו - לאנס 2:2
לבורדו: אלו דיארה(67), יואן גופראן (90). ללאנס: אדוארדו (15), עבדול ראזק בוקארי (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully