וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: ארנולד ימשיך להיעדר

23.12.2010 / 15:20

הפורוורד הוותיק לא מצליח להתגבר על הפציעה בברכו ויעבור בדיקה שתכריע אם הוא זקוק לניתוח. ניב סולומון מגיע

הפועל חולון זכתה במהלך השבוע האחרון לחופשה, לאחר שמשחק הליגה שלה מול מכבי חיפה נדחה בשל הלחץ ששרר על הקבוצה מהכרמל באירופה. למרות הפגרה הכפויה, לא מצליחים בחולון להתגבר על הפציעה של ג'יימי ארנולד, שנעדר ממשחק הליגה האחרון מול מכבי ראשון לציון.

בניגוד לפרסומים שונים, ארנולד עבר בדיקת MRI שגילתה שחיקה מסוימת בברכו, והוא התבקש לנוח בתקופה הקרובה, כשהמנוחה תיגמר לקראת משחק הליגה מול בני השרון בשבוע הבא. לאחר המנוחה ייקבע בבדיקה נוספת האם ארנולד כשיר, או שהוא יאלץ לעבור ניתוח, שישבית אותו לתקופה ממושכת.

לאחר היוודע פציעתו של ארנולד, צירפה חולון את סנטר נבחרת הנוער מהעונה שעברה, ניב סולומון (19, 2.05 מ'), ששיחק מתחילת העונה במכבי באר יעקב וקלע שם 3.3 נקודות בממוצע למשחק. סולמון הוא בוגר מחלקת הנוער של חולון ושיחק תחת דני פרנקו בנבחרת הנוער, כשבחולון מאמינים בשחקן שנחשב לבעל פוטנציאל טוב להצעיד את הקבוצה.

בחולון מתכוננים ברצינות רבה לקראת המשחק מול ברק נתניה, שיכול להוציא את הקבוצה לראשונה העונה ממאזן שלילי, ולהעלות את מאזן הניצחונות הרצופים של הקבוצה לארבעה. דני פרנקו מעביר בימים אלה אימונים לסגל של עשרה שחקנים, מתוכם בריאן טולברט שלא חתום בקבוצה, אך בקבוצה קיימת אמונה כי ניתן לצאת עם ניצחונות במשחקי הליגה הקרובים.

פרנקו עוקב בתקופה האחרונה אחרי הפועל תל אביב, אותה תפגוש חולון בשבוע הבא בגביע המדינה בהדר יוסף. אוהדי הקבוצה קיבלו כ-140 כרטיסים לקראת משחק החוץ בגביע.

עדכון ראשון: 22/12 20:45
עדכון אחרון: 23/12 15:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully