וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה שוקלים לצרף מנהל מקצועי מעל חסין

22.12.2010 / 19:55

בקבוצה מכחישים כי מעמדו של המאמן מעורער: "לא מתנהלים מהלכים להחלפתו". שמו של אדלשטיין עלה כמועמד להצטרף

יממה סוערת עברה על מכבי חיפה מאז ההפסד אמש (שלישי) לונטספילס הלטבית 99:62 במסגרת היורוצ'אלנג', שלא מנע מהקבוצה לעבור שלב במפעל. חרושת השמועות לגבי עתידו של המאמן אלעד חסין הביאו את הקבוצה להוציא הודעה הערב כי "אלעד חסין הוא מאמן הקבוצה, ולא מתנהלים כעת מהלכים להחלפתו".

למרות זאת, לאחר שעל פי גורמים מסוימים איבד חסין את אמון שחקניו בתקופה האחרונה, קיימת אי שביעות כללית בקבוצה מהיכולת המקצועית. למרות הצהרת חיפה, קיימת עדיין אפשרות כי חסין יסיים מחר את תפקידו. אחת האפשרויות שהוצעו לרוזן במהלך היממה האחרונה, ואותה הוא שוקל ברצינות, היא מינויו של מנהל מקצועי מעל לחסין, שיוכל לפקח על עבודתו של המאמן.

בחיפה לא מרוצים מבניית הסגל, וטוענים כי דמות דומיננטית לצידו של המאמן, שכאמור בנה לראשונה בקריירה קבוצה בליגת העל, הייתה יכולה לעזור לו לבצע את הבנייה בצורה טובה יותר. לא בטוח כיצד חסין יגיב למהלך זה, אם וכאשר יתבצע. אחד השמות שעלו כמועמד הוא ארז אדלשטיין, כאשר לא נעשתה שום פנייה למאמן. אפשרות נוספת שנבחנת היא הבאת מנהל מקצועי זר, כשמספר אנשי כדורסל אמריקאים שמקורבים לג'ף רוזן עשויים לבוא בחשבון במצב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully