וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה עסקת העברתו של מתן אוחיון לגנט

22.12.2010 / 16:40

בלמה של מ.ס. אשדוד ימריא הלילה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית בקבוצה הבלגית, בה משחק גם שלומי ארבייטמן

מתן אוחיון, בלמה של מ.ס. אשדוד, סגר בגנט הבלגית, בה משחק גם שלומי ארבייטמן. בעלי מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן נפגש עם סוכנו של השחקן בבלגיה והשניים הצליחו לסיים במהירות את העסקה מול הבלגים. אוחיון ימריא הלילה (רביעי) לבלגיה על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית בקבוצתו החדשה. באשדוד שוקלים אפשרות לצרף בלם במקומו, אך בתחילה מעדיפים לתת הזדמנות לישראל ראש לתפוס את העמדה שהתפנתה.

אוחיון בן ה-24 ערך את הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של מ.ס. אשדוד בדצמבר 2004, ובשנותיו הראשונות שימש כגיבוי לעמדות הבלמים והמגן הימני. בשנה שעברה הפך לשחקן מפתח בהגנה האשדודית, והעונה למעשה בנה ג'ון גרגורי את החוליה האחורית סביבו כשלצידו ארבעה שחקנים שלא נחשבו לשחקני הרכב אשתקד.

השיפור הגדול ביכולתו של אוחיון לא נעלם מעיניו של המאמן הלאומי לואיס פרננדז, שזימן אותו ליום אימונים מיוחד של נבחרת ישראל והתרשם במיוחד מהמהירות בה ניחן הבלם. גם מכבי חיפה כבר הביעה התעניינות בשחקן בתחילת העונה, והוא עמד במעקב של מספר סקאוטים מאירופה.

אוחיון יהפוך לכדורגלן הישראלי החמישי בליגה הבלגית, בנוסף לארבייטמן שמחכה לו בגנט, אליניב ברדה (גנק), רמי גרשון (קורטרייק) ואיתן טיבי (שרלרואה). גנט נמצאת כרגע במקום השלישי בבלגיה עם 38 נקודות (משחק חסר) ומרוחקת בשש נקודות מאנדרלכט המוליכה.

ללא מתן אוחיון וגם ללא המאמן ג'ון גרגורי שנמצא בחופשת מולדת, סיימה הערב מ.ס. אשדוד ב-1:1 את משחק האימון מול הפועל אשקלון (שי בירוק הנבחן כבש לזכותה). הנבחן הניגרי מוסא בלו הבקיע את השער של אשדוד, אך כמו יתר הנבחנים הוא לא הרשים ויקבל הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו. בכל מקרה, לא נראה כי מי מהנבחנים יחתום בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully