וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד: "זה לא יכול להיות יותר גרוע"

סנטר אורלנדו מתוסכל אחרי ההפסד לדאלאס. ואן גנדי: "אנחנו מתחילים מההתחלה". ג'קסון: "לא מבין למה לשחק בכריסמס"

משהו רע, רע מאוד עובר על אורלנדו מג'יק, עם או בלי קשר לטרייד הגדול שביצעה בסוף השבוע עם וושינגטון ופיניקס. החבורה של סטן ואן גנדי שוב לא נראתה טובה מספיק, כאשר נכנעה לדאלאס המצוינת 105:99 באמוויי ארינה ורשמה הפסד שמיני מתשעת המשחקים האחרונים, ושני רצוף מאז העסקה הגדולה. "זה פשוט לא יכול להיות גרוע יותר", אמר דוויט הווארד, נקודת האור הבודדה במג'יק עם 26 נקודות ו-23 ריבאונדים.

"אני כל הזמן אומר לחבר'ה לא להיות מתוסכלים", הוסיף סופרמן. "כולנו שונאים להפסיד, אבל עלינו ללמוד מהטעויות ולהישאר ביחד. אי אפשר להרשות לעצמנו לתת להפסדים להסיט אותנו מהמטרה".

ואן גנדי נשמע מדוכדך גם כן: "אנחנו מתחילים מההתחלה, ואף אחד לא רוצה לעשות כך 28 משחקים אל תוך העונה", אמר המאמן, שמתקשה לשלב את גילברט ארינאס (2 נקודות, 1 מ-6 מהשדה), ג'ייסון ריצ'ארדסון (10, 4 מ-13) והידו טורקוגלו (9, 2 מ-11) במערך. "יש לנו עוד דרך ארוכה, אנחנו לא רוצים ליפול נמוך מדי בטבלה, ואני לא יודע כמה זמן הרצף הזה יימשך. זוהי סיטואציה חדשה לגמרי עבורנו, קבוצה חדשה, ובשלושת השבועות האחרונים שום דבר לא עבד לנו".

מנגד, היתה גם קבוצה שמחה, שמחה מאוד אפילו באורלנדו הערב, וקוראים לה דאלאס. לאחר שקטעו את רצף 12 הנצחונות של מיאמי אמש, התפנו המאבריקס להכניע גם את אורלנדו ולהוכיח שמשהו טוב מאוד עובר על הקבוצה של ריק קארלייל לאחרונה, עם 16 נצחונות מ-17 המשחקים האחרונים. "הדבר הטוב ביותר עבורנו זו האווירה בחדר ההלבשה", אמר דירק נוביצקי בסיום המשחק. "כולם מסתדרים עם כולם, אנחנו נהנים, וזו כנראה החבורה הכי טובה שהייתי איתה ב-12-13 השנים שלי בליגה".

ואם כבר נוביצקי, הפורוורד הנפלא עבר הלילה את לארי בירד בדרכו למקום ה-25 של קלעי כל הזמנים ב-NBA, עם 21,798 נקודות. לאחר המשחק קיבל הגרמני SMS מלארי לג'נד בכבודו ובעצמו. "זה היה די מגניב", הודה נוביצקי. "זהו הישג מדהים עבורי, וכשאסיים את הקריירה אוכל להסתכל על זה בגאווה גדולה. לעת עתה אני עדיין חולם על אליפות, אבל זה בהחלט יהיה מתוק בעוד 20 שנה".

סקיילס: "לא היינו מנצחים את הלייקרס בלי בויקינס"

אחרי שסיימה מסע משחקי חוץ לא רע, לוס אנג'לס לייקרס ממש לא ציפתה להפסיד בביתה למילווקי. אלא שזה בדיוק מה שקרה הלילה (בין שלישי לרביעי), ועוד איך קרה: הבאקס, ללא כוכבם הפצוע ברנדון ג'נינגס, הביסו את האלופה המכהנת 79:98 בסטייפלס סנטר וקטעו רצף של שישה הפסדים ללייקרס בשלוש השנים האחרונות. "אני לא חושב שאפשר היה לשחק יותר גרוע מכפי ששיחקנו", אמר בסיום פיל ג'קסון.

אגב, בסוף השבוע הקרוב ממתין לאלופה מפגש מרתק עם מיאמי, ומסתבר שהזן מאסטר לא ממש אוהב לשחק בחג המולד. "אני לא חושב שאף אחד צריך לשחק בחג המולד", אמר ג'קסון. "קבוצות כדורגל לא משחקות בזמן הזה, הן מקבלות הפסקה. אני פשוט לא מבין את זה".

ובחזרה למשחק של הלילה. דרק פישר נשאל בסיום האם ייתכן כי הלייקרס חשבו קדימה, למשחק הפיקנטי מול מיאמי, ולא נתנו מספיק קרדיט לבאקס הנחושים. הנה תשובתו: "אני לא חושב, פשוט נדמה לי שלא שיחקנו כפי שהיינו צריכים לשחק. יכול להיות שהעניינים היו שונים אם היריבה היתה שונה, אבל אינני יכול להגיד את זה".

הגיבור הבלתי צפוי של המשחק היה ארל בויקינס, הרכז המחליף הננסי הפציץ 22 נקודות, לא מעט מהן ברבע האחרון, ואילץ את מאמנו סקוט סקיילס להודות בסיום: "לא היינו מנצחים בלי ארל היום". בויקינס עצמו נשמע בטוח בעצמו, כמו בדרך כלל: "אני תמיד מרגיש שאני מסוגל להוליך קבוצה לניצחון ב-NBA. אני נמצא כבר זמן מה בליגה הזאת, ופשוט צריך לדעת להיות מוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully