וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסל: "אני רואה את גווארדיולה הופך לנשיא ברצלונה"

הנשיא הנוכחי של האלופה הילל את מאמנו: "רוצה שהוא יהיה כמו פרגוסון ביונייטד". אינייסטה לא מודאג מהתיקו בגביע המלך

אירופה המומה. ברצלונה שיחקה אמש (שלישי) בספרד במסגרת גביע המלך, ולא רק שהיא לא הבקיעה חמישייה, לא רק שהיא לא הבקיעה שלישייה, היא כלל לא כבשה, ואף סיימה ב-0:0 בבית את משחקה הביתי מול אתלטיק בילבאו במסגרת גביע המלך. גם פדרו יודע ש"הולך להיות קשה מאוד בגומלין, זו קבוצה חזקה מאוד בבית, אבל אנחנו הולכים על ניצחון".

"אל תטעו, אף אחד לא חשב שנמשיך לנצח כל משחק 0:5", אמר בסיום אנדרס אינייטסה, שמתכונן לגומלין בחבל הבאסקים, "אנחנו רגועים, בגלל שהקבוצה נתנה הכל, ועדיין יש לנו סיכוי לשלב הבא. כשאתה עושה הכל ובסוף לא מצליח לנצח, אתה יודע שככה זה בכדורגל".

"ככה זה בגביע", אמר בסיום פפ גווארדיולה, שהתייחס להמשך העונה, "היו לנו כמה משחקים מעולים, אבל מצפים לנו אתגרים גדולים בחודשים הקרובים מול קבוצות מצוינות". כשנשאל לגבי הקושי של ברצלונה להתמודד מול ההגנה הצפופה והנסוגה של בילבאו, אמר המאמן: "בשלוש השנים האחרונות התמודדנו מול כמה סוגי הגנות, ואנחנו אמורים להתאים את עצמנו ולתקוף היטב". כמו כן ציין גווארדיולה ששחקני הקבוצה ישובו מחופשת החג ב-29 בדצמבר, בעוד לאונל מסי יחזור מארגנטינה שלושה ימים לאחר מכן, ב-1 בינואר או ב-2, ואם כך, יחמיץ את המשחק מול לבאנטה.

נשיא המועדון, סנדרו רוסל, דווקא נמצא במצב רוח מצוין. "הייתי נותן לקבוע ציון 10 מ-10 כרגע, כי הם לא יכולים לשחק טוב יותר", אמר הנשיא בראיון לעיתון 'אס'. רוסל נשאל לגבי גווארדיולה, ונשמע שיש לו תכנית מכובדת למדי באשר להמשך ההתקשרות של המאמן עם המועדון. "פפ יודע שיש לו הצעה על השולחן, הוא יודע שהוא יכול לחדש את החוזה לשנתיים, ולשלוש שנים. אני רוצה שהוא יהיה כמו סר אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד, כמו פרנץ בקנבאואר בבאיירן מינכן. אני רואה אותו הופך לנשיא ברצלונה".

עדכון ראשון: 11:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully