וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר חזרה למקום הראשון

שחקניו של נעם כץ ניצחו 1:3 את מכבי הוד השרון, שהובילה את הטבלה, והחליפו איתה מקומות. נווה שאנן נכנעה לחדרה 3:2

מתברר שיש חיים גם אחרי מכבי תל אביב. תשאלו את מכבי הוד השרון, הראשונה בטבלת ליגת העל, שפגשה את הפועל מטה אשר, השנייה בליגה, כאשר שחקניו של נעם כץ סיימו עם הניצחון החשוב 1:3 שהביא לחילופי מקומות בין השתיים.

עוד לפני המשחק באולם נעמן נערך טקס פרידה מקפטן מאה אשר עד העונה הנוכחית ואחד הסמלים הגדולים של הכדורעף הישראלי, עידו כהן, שבגיל 34 הודיע על פרישה ממשחק פעיל לאחר 17 עונות בענף, בהן זכה בשבע אליפויות ושבעה גביעים ושיחק בנבחרת בין השנים 1995 ל-2004.

במשחק עצמו, המערכה הראשונה הסתיימה בניצחון אדום 20:25, כשג'ק דה סילבה נותן כהרגלו דקות טובות. במערכה השנייה הגיע תורו של טיאגו דה סילבה מהוד השרון לתת את הטון והוא הוביל את האורחים יחד עם יוחאי דדון ואיתמר שטיין לניצחון 23:25 במערכה השנייה ול-1:1. מטה אשר חזרה כשדדון יצא משלוותו וספג כרטיס צהוב מהשופטים על מילים מיותרות שגררו גם כעס מצד מאמנו אבישי קרפובסקי. איבוד השלווה של דדון הכניס למשחק את פרד טישיארה, כשהוד השרון רשמה טעויות שהפכו לנקודות במטה אשר 20:25.

המערכה הרביעית הייתה של מטה אשר בעיקר בשל הטעויות של הוד השרון. 15 טעויות היו במערכה הזו להוד השרון ולמרות מספר הטעויות הבלתי נתפס, המערכה עדיין הייתה צמודה והסתיימה בניצחון 22:25 למטה, שעלתה לראש הטבלה עם עשרה ניצחונות והפסד ליגה בודד. "אנחנו משחקים טוב מאוד, התחברנו כקבוצה ואנחנו יכולים להגיע לגבהים ולמקומות שקשה לי לדבר עליהם", סיכם נעם כץ, מאמן מטה אשר.

רמת השרון ניצחה את כרמיאל

המשחק הצמוד של המחזור התקיים בנווה שאנן, כאשר מכבי עירוני חדרה חזרה מחיפה עם 2:3 חשוב מבחינתה. בשבוע שעבר נווה שאנן ניצחה בחוץ את כפר סבא ו-400 הצופים המקומיים האמינו שהקבוצה של תומר תירו עומדת לרשום ניצחון שני רצוף שיבסס את הקבוצה בשישית הצמרת. אלא שלשחקני חדרה היו תוכניות אחרות. המערכה הראשונה הייתה של המקומיים 19:25 אבל בשנייה חדרה שהציגה משחק מצוין של ארד עמיאל, בוגר פנימיית המחוננים בכדורעף, חזרה וניצחה 25:27 (1:1).

נווה שאנן נראתה טוב במערכה השלישית, שהייתה צמודה לכל אורכה, אבל החלטות טובות של דימטרי קוט וזיו גוטמן שהוציאו לפועל מסירות מצוינות של איבן קולוביץ' החזירו את היתרון לנווה שאנן שעלתה ל-1:2 עם 24:26. המערכה הרביעית נפתחה עם 2:4 לנווה שאנן, אך אז נפצע קולוביץ' המוסר של נווה שאנן.

הפגיעה בקרסול מנעה מקולוביץ' להמשיך, כשאת מקומו תפס מיכאל מילשטיין הצעיר. גם בהעדרו של המוסר, נווה שאנן לא התפרקה והמערכה הרביעית הסתיימה בתוצאה 25:21 שכפה מערכה חמישית מכרעת. במערכה הזו נרשמו מספר החלטות של השופטים, שהכעיסו את המקומיים שהפסידו 16:14. זהו המשחק הרביעי ברציפות של חדרה שמסתיים בתוצאה הזו, כאשר בשני משחקים חדרה ניצחה ובשניים הפסידה.

הפועל כפר סבא התאוששה מההפסד הביתי לנווה שאנן וניצחה הערב בחוץ את הפועל המעפיל עמק חפר 0:3 (19:25, 16:25, 11:25). במשחק נוסף ניצחה א.ס. רמת השרון 1:3 את אליצור כרמיאל (19:25, 25:20, 23:25, 20:25). המשחק בין מכבי תל אביב לעירוני בת ים נדחה לראשית ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully