וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי חיפה תתכנס, חסין עשוי לעזוב

21.12.2010 / 20:23

התבוסה המשפילה בלטביה ערערה עוד יותר את מעמדו של המאמן. דרק לאו ישוחרר ברגע שימצא קבוצה שתקלוט אותו

הלם שרר הערב (שלישי) במכבי חיפה לאחר התבוסה הקשה 99:62 לונטספילס הלטבית במחזור האחרון של שלב הבתים של היורוצ'אלנג'. הנהלת הקבוצה תתכנס לישיבה עם הצוות המקצועי עם החזרה לישראל, כשעל הפרק תעלה אפשרות לסיים את תפקידו של המאמן אלעד חסין, שהבהיר בעבר כי אין בכוונתו להתפטר. בלי קשר להחלטה האם לסיים את דרכו של חסין בקבוצה, בחיפה קיבלו החלטה לשחרר את הגארד האמריקאי דרק לאו, שמיעט לשחק בתקופה האחרונה, והוא יעזוב ברגע שימצא קבוצה שתקלוט אותו.

"אני לא יכול להסביר מה קרה הערב", אמר בשיחה עם וואלה! ספורט סגן יו"ר מכבי חיפה ארנון שירן, שסירב להתייחס למעמדו של חסין, "אין ספק שיש לנו בעיה, זה בעיה שלא פעם ראשונה מתרחשת. זה בא בצורה קשה יותר היום, זה קרה לנו בתחילת המשחק מול מכבי תל אביב, אנחנו צריכים לטפל בבעיה הזאת, ושנחזור לארץ נטפל בה מהר. אין לי מה להוסיף מעבר, ואני לא מתכוון להגיד מעבר לזה מה נעשה. יש לנו משחקים בליגה ואנחנו לא יכולים לדחות את הפיתרון לבעיה הזאת".

חסין עצמו אמר אחרי ההפסד בלטביה: "אני מברך את ונטספילס על הניצחון, שהגיע להם בגלל שהם עלו למשחק מרוכזים ואגרסיביים. הקבוצה שלי לא נתנה את המיטב שלה היום. ונטספילס ראויה למקום הראשון בבית, יש להם קלעים טובים שכולם ברמה אירופאית".

רוברט רות'בארט הוסיף: "לא עלינו מספיק מרוכזים ולא ביצענו את תכנית המשחק שלנו. שיחקנו רע מאוד בהגנה, והיריבה שיחקה היטב גם התקפית וגם הגנתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully