וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוני הראל: "ככה אי אפשר לנהל קבוצה"

21.12.2010 / 19:30

"קשה לראות פתרןן לבעיה", "השותפות לא תוכל להחזיק מעמד", "אני מחפש רוכש", "מצחיק אותי לשמוע שקצרה עזב בגללי". מוני הראל שובר שתיקה בנוגע לקרב מול אלי טביב שמכרסם בהפועל ת"א

ימים לא קלים עוברים על הפועל תל אביב. המשבר הקשה בין הבעלים מוני הראל לאלי טביב הגיע במלוא עוצמתו בסוף השבוע האחרון בעקבות סיכום שהגיע טביב על מכירתו של דגלאס דה סילבה לרד בול זלצבורג, מהלך שנעלם מעיניהם של משה ומוני הראל. על רקע הדיבורים על אפשרות לשינוי, מוני הראל מעניק ראיון ראשון ומתייחס למשבר הניהולי של האדומים אחרי שלא מעט חיצי אשמה כוונו לעברו והוא בחר עד כה לא להגיב לדברים.

בעלי הפועל תל אביב מוני הראל עם אלי טביב. ברני ארדוב
עד לאן היחסים יכולים להידרדר? מוני הראל/ברני ארדוב

"קצרה לא עזב בגללי"

"אני ואלי ניפגש בימים הקרובים בתקווה שנגיע לאיזשהו פתרון לגבי האופן שהדברים אמורים להתנהל בהפועל", אמר הראל בפתח הראיון. "אני יודע שכל הדברים שקרו לאחרונה עושים נזק למועדון ולא שמים אותנו כלל באור חיובי. המצב חייב להשתנות לטובת הפועל, וזה הדבר היחיד שמעניין אותי היום. קשה להגיד אם אכן יש פיתרון למצב הקיים, אך ברור לי שכך זה לא יכול להימשך ואני מחויב קודם לטובת הקבוצה. לכן אני מוכן לשים את כל המשקעים בצד ולחפש פיתרון אמיתי שיחזיר את הסדר למועדון. אני פתוח לכל הצעה שתביא את הפועל לחזור להתנהלות נורמלית ותיקנית, מה שהיה עד לפני לא הרבה זמן".

עדיין אין פיתרון באופק למשבר, אבל גם הראל מבין שבמתכונת הנוכחית, אין לקבוצה סיכוי: "ברור לי ולכולם שהשותפות לא תוכל להחזיק מעמד ואי אפשר לנהל קבוצה בצורה הזו, אבל נשתדל לעשות את המיטב כל עוד אנחנו במועדון. מבחינתי אני מחפש רוכש למועדון שיבטיח יציבות כלכלית להפועל להרבה שנים, אבל רוכשים לא מידפקים על הדלתות ולא עומדים בתור וכרגע אין אחד כזה באופק שיהיה מוכן לרכוש את הקבוצה משנינו. אני עדיין עובד בכל הכוח בתחום הזה ואני מקווה שאמצא אחד כזה בקרוב".

ביום שני השבוע הניח מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה, את המפתחות והודיע על עזיבתו. הראל מדגיש כי לא הוא עומד מאחורי ההחלטה של האיש של טביב בהנהלה. "זה מצחיק אותי בכלל לשמוע שיש אנשים שחושבים שאני זה שהראיתי לו את הדרך החוצה, ההיפך הוא הנכון", סיפר הראל. "יחד עם אחי משה גרמנו לו להישאר מספר פעמים כשהוא רצה לעזוב ושכנענו אותו להישאר בקבוצה כי הוא עשה עבודה מצוינת. גבי בחר לעזוב בגלל שיקולים עסקיים שהיו לו, אבל השיקולים שלו לא היו קשורים אליי אלא לדברים אחרים בקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"לא חייבים כספים לאף אחד"

בפני הפועל תל אביב עומדות לא מעט משימות ברמה המקצועית, ביניהן להביא חיזוק משמעותי במקום דה סילבה שעזב לאוסטריה. הראל לא ממהר לבצע שינויים מהותיים, ואומר: "אנחנו נשב ביחד עם הצוות המקצועי של המועדון והם אלה שאמורים להחליט את מי הם רוצים לראות בקבוצה. לגבי הבלם הרומני ואלריס גמאן, אנחנו נשב ונראה קלטות שלו. רק אז נחליט אם אכן כדאי לנו להביא אותו להפועל. מבחינתי הסכומים שדורשים עליו הם לא מרתיעים כלל, אבל אני יכול לדבר רק בשמי ויש עוד צד שגם קובע".

על רקע הפרסומים לגבי חובות של האדומים לספקים שונים, מבהיר הראל: "אני יכול להבטיח שהפועל לא תהיה חייבת וגם עכשיו היא לא חייבת לאף אחד כסף. זה נכון שיש בעיות עם הצ'קים שיוצאים מהמועדון כי צריך להיות מלווה בחתימות של שני הצדדים, אבל זה לא צריך להדאיג אף אחד כי בקופת הקבוצה יש הרבה כסף לעומת שנים קודמות. אף אחד לא צריך לדאוג, זה בעיקר באשמתנו כי ההתנהלות שלנו היתה קלוקלת, דבר שיהיה חייב להשתנות ואני מקווה שהפגישה הזו תגרום לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully