וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן דחה הצעת אנורתוזיס

21.12.2010 / 12:18

הקבוצה הקפריסאית הגישה למאמן הפועל ת"א הצעה כספית גבוהה, אך הוא סירב. זהבי: "האווירה בקבוצה לא נפגעה"

אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית הגישה הצעה רשמית לאלי גוטמן לשמש כמאמנה, אך זה סירב ואמר לראשי המועדון כי יישאר עד תום העונה בהפועל תל אביב. אנורתוזיס רצתה את גוטמן כמחליף לסרבי סלובודאן קרצ'מרביץ', שהדריך את הקבוצה בשבועות האחרונים לאחר שהחליף בעצמו את הארגנטינאי ג'יזרמו הויוס. קרצ'מרביץ' התפטר בשבת בעקבות שרשרת תוצאות לא טובות וגוטמן הפך למועמד המוביל. בקפריסין דווח כי הישראלי קיבל הצעה כספית גבוהה מהשכר אותו הוא מרוויח בישראל, אך הוא, כאמור, ענה בשלילה.

גוטמן (52), שאימן בהצלחה בעבר את פראלימני וא.א.ל לימסול הקפריסאיות, מוערך מאוד על ידי ראשי אנורתוזיס. למרות הסירוב, נודע כי אם ההצעה תהיה רלוונטית גם בקיץ, גוטמן ישקול אותה מחדש. אנורתוזיס הוא אחד ממועדוני הפאר של קפריסין, שנקלע לעונה רעה מאוד. אחרי 15 מחזורים, הקבוצה מדורגת שישית ומרוחקת 19 נקודות מהמוליכה, אפואל ניקוסיה.

בעקבות התשובה השלילית מגוטמן, ראשי כבר הכינו מספר חלופות כאשר ברשימת המועמדים לאימון הקבוצה נמצא גם יצחק שום, שמדריך כיום את אלקי לרנקה.

זהבי: "האווירה הטובה בקבוצה לא נפגעה"

אם רק לפני כמה שבועות קיוו בהפועל תל אביב שמערכת היחסים בין שני הבעלים מוני הראל ואלי טביב תשתפר, הרי שהימים האחרונים לימדו אחרת. למרות ניסיון לסולחה בין השניים, קיים נתק גדול יותר בין הבעלים שרק הולך ומחריף מיום ליום. למרות זאת, טביב והראל אמורים להיפגש היום (שלישי) בכדי לנסות ולהגיע למספר החלטות בנוגע למצב הניהולי של הקבוצה ולנסות למצוא דמות שתחליף את גבי קצרה המנכ"ל המתפטר.

חרף הפגישה, בהפועל לא מאמינים כי היא אמורה להוליד דברים חדשים, אלא בסך הכל מטרתה להראות לאוהדי הקבוצה כי חשיבות המועדון היא מעל הכל, לפחות על פני השטח, וכי גם טביב וגם הראל מנסים לעשות מאמצים כדי שהקבוצה תחזור לניהול רגיל ושותף כפי שקרה בעבר.

מעבר להתגוששות המתוקשרת, במועדון מכחשים בתוקף כי היחסים המעורערים בין הבעלים פוגעים מקצועית בקבוצה וטוענים כי אין שום קשר בין מה שקורה בהנהלה לבין הדברים שנעשים על המגרש: "נכון שהיינו רוצים כי היחסים יהיו טובים יותר בין מוני לאלי, אבל זה לא מתפקידינו להתערב בנעשה שם. מה שקורה ביניהם לא מגיע אלינו השחקנים ואנחנו מקבלים את כל השקט שאנחנו צריכים בכדי להתרכז בכדורגל", אמר ערן זהבי. "כבר היה השנה פיצוץ גדול יותר בין הבעלים ועובדה שזה לא פגע בקבוצה. המשכנו להיראות טוב על המגרש ולא סתם אנחנו במקום כזה בליגה ומתמודדים על האליפות.

"אני מאמין שאם לא הייתה כזו הצלחה בקבוצה אז לא היה כלל על מה לריב", המשיך הקשר. "אני יכול להבטיח לכולם שהאווירה הטובה שהייתה בקבוצה בעונה שעברה לא נפגעה והעונה זה בדיוק אותו דבר. זה מה שמייחד את הקבוצה שלנו. אני וכל השחקנים מקווים כי בהנהלה יהיו יחסים טובים יותר, אבל גם אם לא, אני יודע שבנו השחקנים הדברים לא פוגעים ואנחנו לא מרגישים אותם כלל בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully