וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל: פאר וסלע כבר ברבע הגמר

השניים השיגו ניצחונות קלילים, כשפאר הביסה 0:6, 0:6 את מלקין, סלע התגבר על חקאק עם 2:6, 0:6. אוקון יעלה ברביעי

אליפות ישראל בטניס צירפה היום (שלישי) את שני הטניסאים הבכירים, שחר פאר ודודי סלע, שלא ממש התרגשו מהיריבים הראשונים שעמדו מולם. את יום המשחקים פתחה הטניסאית הבכירה של ישראל, שחר פאר, שלא שמטה ולו משחקון אחד מול מרי מלקין בשמינית הגמר, ודהרה לשלב הבא אחרי 0:6, 0:6 חלק. ברבע הגמר שיתקיים מחר ב-11:00 תפגוש פאר את אסתר מסורי, שניצחה את נוי מור 6:4, 3:6, 5:7.

"זו הפעם הראשונה ששיחקתי מול מלקין", סיכמה פאר את המשחק החד צדדי. "עשיתי את מה שאני צריכה וסיימתי את זה מהר". על האליפות עצמה הוסיפה פאר, המדורגת 13 בעולם: "כיף לשחק פה. אני מקווה שגם השנה אנצח ואשלים שנה טובה עבורי". גם שחקנית הפדרציה קרן שלמה נכנסה למעגל המשחקים וגברה על רונה לויאן 4:6, 4:6.

מחר תפגוש שלמה את דניז חזניוק. במשחק רבע גמר נוסף שייערך מחר ייפגשו חן אסטרוגו ורותם שוובר, שהעפילו אתמול. יוליה גלושקו, שניצחה אתמול את קטיה טור, תפגוש ברבע הגמר את ליאת צימרמן, שניצחה גם כן אתמול את לי אור.

נועם אוקון ישחק את השמינית והרבע ברביעי

בגברים דודי סלע הוא השם החם של האליפות. הישראלי הבכיר התייצב למשחק ראשון מול גל חקאק וניצח 2:6, 0:6 בקלות. "זו הרגשה טובה לשחק שוב בארץ, אני מרגיש שאני בכושר פיזי לא רע, אבל בטניס יש עוד מה לשפר", אמר סלע, שפירגן ליריבו: "גל מאוד מוכשר, היו כמה נקודות טובות". ברבע הגמר שיתקיים מחר ב-15:30 יפגוש סלע את טל ארוס, שניצח 5:7,6:7 את ניקיטה סויפר.

אמיר וינטרוב, שהגיע בשנה שעברה לגמר והעפיל אתמול רבע הגמר, יפגוש מחר ב-10:00 את גלעד בן צבי, שניצח 0:6, 0:2 את בר בוצר, שפרש בגלל מתיחה בגב. איגור סמילנסקי גבר 5:7,2:6 על גיא מיכלביץ', שנכנס לתחרות במקום הראל לוי שפרש. ברבע הגמר שיתקיים מחר יפגוש סמילנסקי את סער סטיל, שניצח 2:6,5:7 את אלמוג משיח.

משחקו של נועם אוקון בשמינית הגמר מול דניאל סקריפניק נדחה למחר 10:00. ברבע הגמר מחכה לאוקון יריבו, נועם מזור, שניצח את תומר חודורוב שפרש בעקבות פציעה לאחר שהפסיד את המערכה הראשונה 6:0. משחק רבע הגמר בין מזור לאוקון או סקריפניק יתקיים אף הוא מחר. הראל לוי שפרש, אמר: "לא יכולתי להכין את עצמי כמו שצריך בשל הפציעות ולא הרגשתי שאני מוכן להתחרות, לא משנה באיזו רמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully