וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': מכבי חיפה הובסה 99:62 על ידי ונטספילס

הירוקים הושפלו, הניצחון של פרנקפורט על חימיק העלה אותם. נתניה, שהובסה 84:60 באנקרה, תפגוש את חיפה בשלב הבא

מכבי חיפה ספגה הערב (שלישי) תבוסה מהדהדת בלטביה כשנכנעה 99:62 לונטספילס במחזור הנעילה של שלב הבתים הראשון ביורוצ'אלנג'. קבוצתו של אלעד חסין התפרקה כבר במחצית הראשונה דווקא במשחק גורלי מבחינתה שהיה יכול להבטיח לה את ראשות בית ב', אך ניצלה מהדחה מהמפעל בזכות הניצחון של פרנקפורט 60:72 על חימיק יוז'ני במשחק המקביל בבית, שהעלה את חיפה לשלב הבתים השני, שם תפגוש את ברק נתניה, ספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף ואקדמיק סופיה הבולגרית.

אלישי כדיר שפתח בחמישייה היה אגרסיבי בפתיחה עם ארבע נקודות מהירות, אבל ההגנה של הירוקים נראתה רע בדקות הראשונות והלטבים נעזרו בידית של אקסליס ואיירוגס כדי לברוח ליתרון מוקדם של 6:19. סילבן לנדסברג היה הנשק העיקרי של חיפה בהתקפה, אבל מהעבר השני רשארד אנדרסון החל לצלוף מבחוץ, והמקומיים הוליכו 14:27 בסיום הרבע הראשון.

ברבע השני לחצה ונטספילס על הדוושה פעם נוספת וגנזה כל תקווה לקאמבק חיפאי. אנדרסון הלוהט הגיע ל-20 נקודות עוד לפני ההפסקה, סאנדיס בוסקביץ הצטרף אליו בחגיגה מול ההגנה הלא קיימת של האורחים, שמנגד נבלמה לחלוטין בחלק ההתקפי, ואחרי שהפער כבר צמח עד 21:51, הסתיימה המחצית בתוצאה 28:56.

ברבע השלישי הוריד אנדרסון הילוך אבל חיפה ההמומה לא הצליחה לנגוס בהפרש, שהגיע עד 43:74 בסיום הרבע. ברבע הרביעי, בו ניסו הירוקים להמתיק את הגלולה, ההשפלה רק גדלה כשהפער זינק ל-48:88, לפני שבדקות האחרונות ריחמו הלטבים על יריבתם, וניצחו בסיום 62:99.


קלעו לחיפה: סילבן לנדסברג 13 נקודות, רוברט רות'בארט ולארי אובאנון 10 כל אחד, אלישי כדיר 9, פרנק רובינסון 8, דרק לואו 6, דרו האוזמן 4, מרקו קילינגסוורת' 2. הירבו לונטספילס: רשארד אנדרסון 23 נקודות, אינגוס באנקביץ' 16.

טלקום אנקרה - ברק נתניה 60:84

גם ברק נתניה נעלה הערב את שלב הבתים ביורוצ'אלנג' עם תבוסה צורבת כשהפסידה 84:60 לטורק טלקום אנקרה, במשחק שנערך ללא קהל. הטורקים למדו את הלקח מהמהומה במשחק מול בני השרון לפני שנתיים ולא איפשרו לקהל המקומי להיכנס, אבל סאני בצ'ירוביץ' וחבריו לא התקשו להתגבר על הדממה ולשייט לניצחון ששלח את הקבוצה של אריק אלפסי למקום השני בבית ד'.

בשלב הבתים השני תשחק כאמור נתניה מול מכבי חיפה, שסיימה שנייה בבית ב', וגם מול ספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף ואקדמיק סופיה הבולגרית.

הטורקים פתחו היטב ולא התרגשו מהיציעים הריקים בדרך ליתרון מהיר של 3:13. טוני יאנגר היה הראשון אצל האורחים שהתעשת עם שלשה שקטעה את המומנטום, אבל הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 12:22 לטורקים. סאני בצ'ירוביץ' הוותיק כבר הקפיץ את אנקרה ליתרון שיא של 16:33 באמצע הרבע השני, אבל דקות טובות של אלירן גואטה החזירו את נתניה לפיגור סביר של 31:36 בהפסקה.

ברבע השלישי לקח חיון אלטאי את המושכות אצל המקומיים ועזר להם לברוח מחדש לפער דו ספרתי. אדריאן בנקס החל להתחמם בנתניה אבל לא זכה לתמיכה רבה מחבריו, ובסיום הרבע השלישי כבר עמד יתרונה של אנקרה על 49:64, ובגארבג' טיים ברבע האחרון הפער רק צמח עד ל-60:84 לאנקרה בסיום.

קלעו לנתניה: טוני יאנגר 15 נקודות (9 ריבאונדים), אלירן גואטה 13, רומאו טרוויס ואדריאן בנקס 10 כל אחד, אריק מקולום 8, כריס ווטסון 4, אוריה גור (6 ריבאונדים) שיחק ולא קלע. הירבו לאנקרה: סאני בצ'ירוביץ' וחיון אלטאי 20 נקודות כל אחד, מהמט יאגמור 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully