וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "כרגע, בניטז הוא המאמן בפועל של אינטר"

מאסימו מוראטי מכחיש ששבניטז קיבל הודעה על סיום עבודתו. באיטליה טוענים: לאונרדו, מאמן מילאן לשעבר, ימונה במקומו

מסיבת העיתונאים התוקפנית של רפא בניטז, בה טען כי מאסימו מוראטי והנהלת אינטר הביעו בו חוסר אמון ואף הציב אולטימטום למועדון ("שיביאו לי ארבעה-חמישה שחקנים או שיסכמו עם הסוכן שלי על פיצויים"), תעלה לו ככל הנראה באובדן המשרה הנחשקת באלופת אירופה. על פי דיווח ב'טוטוספורט' האיטלקי, לאונרדו כבר הסכים להיכנס לתפקיד החל מינואר ובקרוב מאוד יסוכמו פרטי הפרידה מבניטז. בדיוק כפי שהוא ביקש.

מוראטי, שלא פיטר מאמן באמצע העונה מאז עשה זאת ב-2003 להקטור קופר הארגנטינאי, רצה לסיים את ההתקשרות עם המאמן הספרדי בן ה-50 כבר לאחר ההפסד בדרבי למילאן, אך בסופו של דבר בחר להמתין לסיום אליפות העולם לקבוצות, בו זכתה הקבוצה. גם המצב בליגה, שם אינטר מפגרת ב-13 נקודות אחרי מילאן, לא הוסיף נקודות זכות למאמן, שהתלונן על סגל קצר וחוסר השקעה מצד הבעלים.

באיטליה דיווחו כבר בחודש שעבר על מספר פגישות בין מוראטי ללאונרדו הברזילאי, שבעונה שעברה אימן לראשונה בקריירה שלו ועשה זאת במילאן, בה שיחק בעבר ועימה הוא כל כך מזוהה. כעת מתברר כי לאונרדו הביע את הסכמתו לערוק לצד הכחול-שחור של מילאנו, וככל הנראה יחל את עבודתו אחרי הפגרה הקצרה.

בשעות הערב נפוצו באיטליה שמועות רבות על כך שבניטז כבר קיבל הודעת פיטורים ממוראטי, אבל נשיא הנראזורי הכחיש זאת והצהיר: "שמעתי את הדיווחים והשמועות על משא ומתן עם מאמנים אחרים, אבל אני רוצה להדגיש שלא פנינו לאף אחד, ולא נעשה זאת עד שהמצב לא יתבהר. ברגע זה המאמן של אינטר בפועל הוא רפא בניטז, ולא נמנה אף אחד אחר עד שהמצב יובהר".

עדכון ראשון: 17:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully