וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאן רייט: "גרנט לא האיש להציל את ווסטהאם"

חלוץ העבר קרא להנהלה לפטר את הישראלי: "ווסטהאם צריכה מקור השראה ולא מאמן רגוע". בן חיים עשוי לחזור לפורטסמות

מעמדו של אברהם גרנט בווסטהאם ממשיך להיות מעורער נוכח התוצאות הרעות. הפטישים ניצחו רק פעם אחת ב-12 המשחקים האחרונים ושקועים עמוק במקום האחרון. ערב משחקי חג המולד, ספג גרנט ביקורת קשה מחלוץ העבר איאן רייט, שבטורו האישי ב"סאן" קרא להנהלת ווסטהאם לפטר את הישראלי.

"אם ווסטהאם רוצה לשרוד בליגה היא צריכה מאמן שיכול להוות מקור השראה לשחקנים והאוהדים. האיש הזה הוא לא גרנט. ווסטהאם מתקרבת במהירות לנקודת האל-חזור. הם חייבים לגבות את המאמן עם כסף משמעותי לחיזוק או להחליף אותו", כתב רייט, ששיחק בעבר בווסטהאם.

"ראיתי כמה מהמשחקים וזה נראה כאילו היריבות שמחות לשחק באפטון פארק. המנג'ר לא מטריף את השחקנים וגם האוהדים הפסיקו להאמין. בתקופתי הקהל היה יותר אווירה מדהימה, אבל היום הם לא מספקים את הגיבוי שנותנים אוהדי סטוק או אברטון. יש לי הרבה חברים שהם אוהדי ווסטהאם וכולם מודאגים. רק מעטים מהם חושבים שגרנט הוא האיש הנכון להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

רק קבוצה אחת בהיסטוריה של הפרמיירליג שהייתה במקום האחרון במחזור חג המולד הצליחה לשרוד בליגה. רייט כתב: "גרנט בחור נחמד, אבל האם הוא מאמן טוב? הוא חייב לענות על השאלה הזאת בשבועיים הקרובים. דייוד גולד ודייויד סליבאן נותנים לו כל אפשרות להציל את המשרה, אבל הם מבינים את המשמעות הכלכלית של ירידת ליגה וחייבים להציל את ההשקעה שלהם".

הפתרון, לפי רייט, הוא אחד: "הדבר הכי גרוע הוא לתת לו כסף לרכש ואז לפטר אותו בסוף ינואר. כנראה שהסגנון שלו מתאים יותר לקבוצת צמרת כמו צ'לסי. הוא בחור רגוע וזה לא מה שווסטהאם צריכה עכשיו. אני באמת מקווה שגרנט ישנה את המצב במשחקים נגד פולהאם, אברטון ו-וולבס, אבל זה לא נראה טוב. ווסטהאם זה מקום טוב לעבוד בו למאמן שיודע לעשות את העבודה".

מי שדואג להעניק גיבוי לגרנט הוא ג'וניור סטאניסלס, השחקן שהשאיר לווסטהאם נקודה נגד בלקבורן במחזור האחרון. "כולנו נמצאים מאחורי המנג'ר", אמר האנגלי. "אנשים אולי נוטים לחשוב שרוח הקרב של הקבוצה היא לא מיטבית בגלל שאנחנו אחרונים, אבל כולנו מתקדמים יחד. אנחנו מנסים להתקדם יחד ולצאת מהמשבר. להיות אחרונים בכריסמס זה לא נשמע טוב, אבל האמונה נמצאת שם והיא חייבת להיות אם אנחנו רוצים לצאת מזה".

פורטסמות מחכה להחלטת ווסטהאם בעניין בן חיים

בשבועיים הקרובים תצטרך ווסטהאם לקבל החלטה האם היא מממשת את האופציה על הבלם הישראלי טל בן חיים. כזכור, בן חיים הושאל בקיץ מפורטסמות לאפטון פארק לתקופה של חצי שנה, שתסתיים עוד שבועיים. בפורטסמות הודו היום (שלישי) כי הם אינם יודעים האם בן חיים ישוב למועדון או ימשיך בווסטהאם. הבלם הישראלי רשם רק תשע הופעות העונה (חמש בליגה, ארבע בגביע הליגה) ולמעשה, רק לאחרונה תפס את המקום בהרכב אחרי שהתאושש מפציעה.

פורטסמות, שמשחקת בליגת המשנה, לא יכולה לעמוד בחוזהו הכבד של הבלם, אך המנג'ר סטיב קוטריל טען כי מבחינה מקצועית הוא ישמח לראות את בן חיים בפראטון פארק: "אני לא יודע אם בן חיים יחזור. חשבתי על האפשרות הזו, אבל אני לא יודע אם זה יקרה. ברור שאני רוצה אותו, הוא יהיה תוספת טובה לסגל שלנו".

קוטריל העריך כי השבוע יתברר האם ווסטהאם תממש את האופציה והתייחס ליכולת של בן חיים העונה: "הוא לא ממש יציב. הוא שיחק כמה משחקי גביע והיה בסדר נגד מנצ'סטר יונייטד. אבל הוא שחקן שיכול לשחק במספר עמדות וזה משהו שאנחנו צריכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully