וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "לא יכולנו להרשות לעצמנו לאבד נקודות"

21.12.2010 / 9:04

מכבי תל אביב לא הבריקה ב-0:1 על באר שבע, אך קשרה מרוצה: "יש משחקים שצריך לדעת לקחת בשיניים, זו צריכה להיות הגישה"

מכבי תל אביב חזרה אמש (שני) עם שלוש נקודות יקרות מאוד ממשחק החוץ בבאר שבע, לאחר ניצחון קטן אבל מאוד חשוב בתוצאה 0:1, משער יוצא מהכלל של ג'יבריל סידיבה, שהפציץ מ-30 מטר לחיבורים של אוהד כהן, שוערה של באר שבע. הניצחון הזה נתן הרבה שקט ובטחון לאנשי הקבוצה לקראת היציאה לפגרה השבוע. כעת קרובים הצהובים מרחק נגיעה מצמרת הטבלה כאשר הפער מהמוליכה מכבי חיפה צומק עד כדי חמש נקודות בלבד, ערב המשחק בין שתי הקבוצות במחזור הבא בקרית אליעזר.

המשחק אמש, התקיים כמובן בצל הידיעה על תאונת הדרכים הקשה, שבה נפצע אנושות שחקן העבר של המועדון אבי כהן, המאושפז במצב קריטי בבית החולים "איכילוב" ונאבק על חייו. מיד בסיום המשחק דיברו במחנה הצהוב רק על דבר התאונה של בלם העבר, והשחקנים וגם הצוות המקצועי כמעט שלא התייחסו לתוצאת המשחק עצמו.

כזכור, אנשי הקבוצה התבשרו על התאונה הקשה בזמן הנסיעה לבאר שבע. שחקנים וגורמים בצוות המקצועי שעודכנו בפרטים ניסו שלא להעביר את הידיעה בין כל אנשי הקבוצה, אולם בסופו של דבר הגיעו הבשורות הקשות לכל השחקנים ממש עם הגעת הקבוצה לאצטדיון. במהלך כל המשחק דאגו אנשי הקבוצה לשמור על קשר עם גורמים ששהו ליד חדרו של אבי כהן בבית החולים איכילוב, כאשר בצוות המקצועי ניסו לפקס את השחקנים על המשחק עצמו ממש לפני שריקת הפתיחה.

בסיום, חלקו בקבוצה שבחים למשחק הטקטי שהציגו השחקנים וללחימה והמוטיבציה שהפגינו. הבלם סאבו פאביצ'ביץ', החלוץ דמיטאר רנגלוב וכמובן הקשר ג'יבריל סידיבה שכבש את שער הניצחון, קיבלו מחמאות על המשחק הטוב שהציגו. הקשר האריס מדוניאנין, שפתח על הספסל ונשלח להתחמם במהלך המחצית השנייה, לא הסתיר את מורת רוחו ואכזבתו נוכח העובדה שלא שותף לבסוף במשחק.

שחקן נוסף שסחט מחמאות מאנשי המועדון הוא הקשר גל אלברמן, שאט-אט חוזר לכושר הטוב שאפיין אותו טרם יציאתו לשחק בגרמניה. "לא יכולנו להרשות לעצמנו לאבד נקודות גם בבאר שבע, נוכח איבוד הנקודות הגדול מדי שלנו במשך הסיבוב הזה", אמר אלברמן אחרי הניצחון. "אני שמח שניצחנו כי זה היה ניצחון מאוד חשוב עבורנו. כשאנחנו מפסידים שואלים למה לא לקחנו את הנקודות וכשמנצחים שואלים מה עשה את ההבדל. לא מתפקידי להסביר דברים כאלה. התפקיד שלי ושל החברים שלי זה לבוא למגרש ולעשות את העבודה שלנו ולנצח. היה לנו חשוב להוציא את הנקודות וזו צריכה להיות הגישה שלנו, כי מניסיון קשה לבוא ולתת הצגות שבוע אחרי שבוע, ויש משחקים שצריך לדעת לקחת בשיניים וזה היה סוג כזה של משחק", הוסיף אלברמן.

הקשר, שפותח לאחרונה באופן קבוע בהרכב ונראה טוב ממשחק למשחק, התייחס לכושרו האישי והוסיף: "אני חושב שעם הזמן זה לגיטימי שיש שיפור אבל מבחינתי אני כל הזמן חוזר ואומר, אני לא אוהב לדבר על עצמי כי בסך הכל הביאו אותי כדי לעזור למכבי תל אביב וזה תפקידי. אני משתדל לעשות את המקסימום ומקווה שיראו את התרומה שלי גם בהמשך".

"זו הייתה בשורה מאוד קשה עבורנו", התייחס אלברמן לתאונתו ומצבו של אבי כהן. " שמעתי את זה ממש דקות לפני המשחק והייתי בשוק. אלו דברים שמעבר לכדורגל ולספורט בכלל, אז כל מה שנותר לנו זה להתפלל לשלומו ולקוות שיהיו לנו חדשות טובות יותר".

שטראובר: "צריך לדעת לנצח סוג כזה של משחקים, ועשינו את זה"

שוער מכבי תל אביב לירן שטראובר, שהתבשר על התאונה הקשה של אבי כהן עוד באוטובוס הקבוצה בזמן הנסיעה לבאר שבע, אמר: " בערב שכזה הכל מתגמד לעומת הידיעה על התאונה של אבי כהן. ידענו כבר בדרך שמשהו קרה וזה בהחלט לא פשוט. אני מקווה שהכל יהיה בסופו של דבר בסדר ושהוא יחלים כמה שיותר מהר. לא חושב שכולם ידעו, באוטובוס ידעו על כך בודדים, ניסינו להשתיק את זה בכוונה בתוך הקבוצה לפני המשחק. במובן מסוים ברור שזה ישב לנו בראש לפני המשחק, אבל אחרי שריקת הפתיחה נאלצנו לעשות הפרדה כי אנחנו גם צריכים לשחק וזה בהחלט לא פשוט".

שטראובר התייחס גם למפגש בין אבי נמני וניר קלינגר וגם לניצחון החשוב שהשיגה הקבוצה. " כל השבוע הייתה פיקטנריה סביב אבי וניר, אבל זה יותר עניין של התקשורת והאוהדים", אמר השוער הוותיק. "לנו הייתה מטרה לחזור למרחק נקודות נוח ממכבי חיפה והפועל תל אביב, וידענו שהמשחק כאן הוא קריטי עבורנו. ידענו לפני המשחק שניצחון ייתן לנו סוג של בריחה בצמרת, יחד עם מכבי חיפה והפועל תל אביב. צריך לדעת לנצח סוג כזה של משחקים ועשינו את זה. בשורה התחתונה חזרנו עם שלוש הנקודות והתקרבנו חזרה לצמרת. מבחינתנו היה חשוב מאוד לצאת לפגרה עם ניצחון, במגרש לא קל בכלל נגד קבוצה טובה מאוד שעושה ותעשה עוד הרבה בעיות לקבוצות בליגה. ננצל את הפגרה לנוח ונגיע בחזרה מחוזקים לרבע גמר גביע הטוטו וגם לליגה".

היום (שלישי) יערכו השחקנים אימון שחרור ולאחריו יצאו לחופשה עד יום ראשון, אז יחזרו לאימונים לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו, ביום רביעי הבא (21:00, בלומפילד) נגד מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully