וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב על הסכין

פינת על הסכין עם מכבי תל אביב ביורוליג. מי יקלע יותר - פארגו או אידסון? והאם פרקינס יעבור את רף 10 הנקודות בפולין?

פינת "על הסכין" מוקדשת השבוע כולה למכבי תל אביב כדורסל. הצהובים מתארחים בפולין אצל פרוקום גדיניה למחזור האחרון של השלב הראשון, כשמהקום הראשון כבר מזמן בכיס. אנחנו מתמקדים בקרבות ישירים בין צמד שחקנים ומנסים לקבוע - מי יקלע יותר - ג'רמי פארגו או צ'אק אידסון? וגם, האם דורון פרקינס יסיים את המשחק עם יותר מ-10 נקודות? חושבים שאתם יודעים מה יהיה? אולי כדאי שתקראו את הטיפים שלנו קודם.

משחק מספר 75 (חמישי): ג'רמי פארגו (1+) - צ'אק אידסון 1.85, 7.00, 1.85

בואו נבחן את הסטטיזטיקה. פארגו קולע ביורוליג 11.1 נקודות למשחק, אך נמצא בתקופה נהדרת. בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים הוא סיים עם למעלה מ-12 נקודות ובשבוע שעבר קבע שיא עונה ביורוליג עם 18 נקודות בניצחון על חימקי. אידסון מחזיק בממוצע של 10.4 נקודות למשחק ביורוליג, אך דווקא הוא מגיע אחרי משחק חלש ללא נקודות מול הרוסים. משחקו הטוב ביותר של אידסון ביורוליג היה המפגש עם פרוקום בישראל (20 נקודות) ובכלל, אחרי שהפיל אותנו פעמיים בעבר בפינה הזו, אנחנו לא מהמרים נגד אידסון.

ההימור: 2

משחק מספר 76 (חמישי): אנדר/אובר נקודות (10) דורון פרקינס 1.75, 10.0, 1.75

פרקינס עומד על בדיוק תשע נקודות בממוצע למשחק ביורוליג (לעומת 12.3 בליגה). רק פעמיים העונה הצליח הגארד לקלוע יותר מ-10 נקודות (נגד פרוקון בארץ ובמשחק החוץ בז'לגיריס) כשבשבוע שעבר מול חימקי קלע בדיוק 10 נקודות. בשבוע שעבר, פרקינס נראה בטוח יותר מבחינת הקליעה והמשכיות קיבלנו במשחק הליגה בגליל (21 נקודות). בממוצע, פרקינס מבלה על הפרקט כמעט 30 דקות בערב ואנחנו מעריכים שזה יספיק לו כדי לעבור את הרף.

ההימור: 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully