וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעלות על הסוס

פינת הסוסה השחורה מחפשת לשחזר את ההצלחה מהשבוע שעבר והפעם אנחנו מדלגים בין היורוקאפ, הגביע הספרדי והיורוליג

בפינת הסוסה השחורה אנחנו מחפשים קבוצות שרחוקות מהכותרות, שאולי לא התכוונתם להמר על המשחקים שלהן, אבל כאלה שבהחלט יכולות לעשות לכם את הטופס. המסע התלת יומי שלנו מתחיל במשחק הנעילה של גלבוע/גליל ביורוקאפ אצל אריס סלוניקי ושרון דרוקר, ממשיך עם אתלטיקו מדריד ואספניול בגביע הספרדי ומסתיים ביורוליג עם אולימפיאקוס שמארחת את רומא. בשבוע שעבר, פינת הסוסה השחורה השיגה 66 אחוזי הצלחה. הפעם , אנחנו הולכים על כל הקופה.

משחק מספר 12 (שלישי): אריס סלוניקי - גלבוע/גליל (12+) 1.80, 9.0, 1.80

ימים רעים מאוד עוברים על האלופה. שרשרת הפסדים ביורוקאפ סיימו לקבוצה את העונה האירופית וגם בליגה, נחלה הקבוצה שני הפסדי בית רצופים כולל התבוסה למכבי תל אביב ביום ראשון. החבורה של ליאור ליובין נראית חסרת כיוון ובקבוצה כבר מדברים על שינויים. מן העבר השני, גם אריס של שרון דרוקר מתייצבת למשחק לפרוטוקול מכיוון שהיא כבר הבטיחה את ראשות הבית. אריס במאזן 1:4 ביורוקאפ ובמשחקי הבית הקודמים שלה היא גברה על מאריופול ב-13 הפרש ועל זאגרב ב-9 בלבד. מול הקבוצה החלשה בבית, אנחנו מהמרים על ניצחון גבוה יותר.

ההימור: 1

משחק מספר 53 (רביעי): אתלטיקו מדריד - אספניול 1.50, 3.00, 4.00

אתלטיקו, אחת מחביבות הפינה, מגיעה למשחק הראשון במסגרת שמינית גמר גביע המלך כשהיא בתקופה מצוינת עם שני ניצחונות ליגה רצופים. האורחים פתחו נהדר את העונה בליגה, אבל מגיעים למשחק לאחר שני הפסדים רצופים כולל התבוסה ביתית 5:1 בדרבי לברצלונה. אספניול כבר הפתיעה העונה בקלדרון עם ניצחון 2:3, אבל לגביע חוקים משלו. ולהזכירכם, אתלטיקו מדריד היא מחזיקת הגביע. הכושר הטוב יותר והרצון לשמור על התואר הופכים את הקולצ'ונרוס לפייבוריטים ברורים.

ההימור: 1

משחק מספר 79 (חמישי): אולימפיאקוס - רומא (13+) 1.80, 9.00, 1.80

שתי הקבוצות כבר הבטיחו את העפלתן לשלב הטופ 16 מבית ב'. היוונים יעשו זאת מהמקום הראשון, בעוד רומא מקווה לשפר עמדות. אולימפיאקוס הרשימה מאוד בבית עד כה. ריאל מדריד חטפה 16 הפרש באולם השלום והאחווה, מלאגה יצאה עם תבוסה ב-27 הפרש, באמברג הובסה ב-17 הפרש ורק שרלרואה הסתפקה במינוס שמונה. במשחקי החוץ, רומא ספגה תבוסות במדריד ומלאגה וניצחה בשרלרואה ובאמברג. מכיוון שהמשחק חשוב יותר לאיטלקים, אנחנו לא רואים אותם חוטפים מעל 14 בפיראוס.

ההימור: 2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully