וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הן תצאנה לפגרה?

הפועל ירושלים זקוקה לניצחון על קחאסול כדי להמשיך הלאה ביורוקאפ, מכבי תל אביב רוצה להמשיך בביטחון לפני הטופ 16 ומתמודדת עם פרוקום. איך זה ייגמר?

למרות שמרגישים את הפגרה באוויר, עוד לא הולכים לשום מקום עד ששלב הבתים ביורוליג וביורוקאפ לא מסתיים. הפועל ירושלים נלחמת על ההעפלה לשלב הבא במפעל השני בחשיבותו ומארחת את קחאסול הספרדית, ומכבי תל אביב יוצאת לפולין כדי להתמודד עם הקבוצה בעלת המאזן החלש ביותר בבית, פרוקום גדיניה, זאת במטרה לנעול את הסיבוב הראשון עם הפסד אחד בלבד. בגרמניה משחקים על הגביע ושטוטגרט פוגשת את באיירן מינכן. יוצאים לדרך.

משחק מספר 10 (שלישי): הפועל ירושלים - קחאסול (3+) 1.80, 9.0, 1.80

* הפועל ירושלים לא הפסידה העונה בבית, גם לא בשלב המוקדמות. היא החלה עם ניצחון על ליאז' במשחקה הראשון העונה, התקדמה לניצחון ב-13 הפרש על ריגה וגברה בתשע על נימבורק.

* קחאסול, שמחפשת ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים, קלעה בממוצע במשחקיה ביורוקאפ 82 נקודות למשחק.

* בליגה קחאסול דווקא יציבה וניצחה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים. בשבת היא פגשה את מנרסה ונותרה על סקור נמוך, כשגברה על יריבתה 48:52. היא מדורגת עשירית אחרי 12 משחקים.

* וויל סולומון נמצא במקום הראשון בטבלת הקלעים של היורוקאפ. הגארד של הפועל ירושלים קולע בממוצע 20.8 נקודות למשחק. ג'ייסון ריץ' במקום ה-15 עם 16.2 נקודות למשחק בממוצע. הקלעי הבולט של קחאסול הוא צ'מי אורטסון, שנמצא במקום ה-42 בדירוג ובמשחק הקודם מול ירושלים הוא קלע 13 נקודות.

* הפועל ירושלים נמצאת במקום השני ביורוקאפ (אחרי גלבוע/גליל עליון) באחוזים לשלוש עם 39.7 אחוז בממוצע, קחאסול רק עם 35 אחוז. הספרדים עדיפים על ירושלים מבחינת כמות אסיסטים ממוצעת – 13 לעומת 12 של הירושלמים.

ההימור: 1

משחק מספר 57 (רביעי): שטוטגרט - באיירן מינכן 4.25, 3.10, 1.45

* באיירן מינכן ניצחה העונה (בליגה) רק בשני משחקי חוץ מתוך שמונה שהיו לה (37.5 אחוזי הצלחה), כל הניצחונות של שטוטגרט היו בבית (37 אחוזי הצלחה בבית).

* שטוטגרט במקום האחרון מבחינת המומנטום בליגה, שכן בששת המשחקים האחרונים שלה היא סיימה פעמיים בתיקו והפסידה בארבעה משחקים.

* בעונה שעברה שטוטגרט נעצרה בסיבוב השלישי של הגביע אחרי הפסד מביך לפורת' מהליגה השנייה 1:0. באיירן מינכן לעומתה זכתה בגביע כשבגמר היא הכניעה ללא קרב 0:4 את ורדר ברמן.

* הפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו במסגרת הגביע הגרמני הייתה לפני קצת פחות משנתיים, אז באיירן הביסה 1:5 את היריבה. מריו גומז, אז בשטוטגרט, כבש את שער הכבוד לקבוצה.

* שטוטגרט אמנם הפסידה העונה לבאיירן בליגה 5:3 רק השבוע, אבל המפגש הקודם של השתיים היה בשליטת שטוטגרט שניצחה 1:2 בחוץ את באיירן. זה היה ב-27 במרץ השנה.

ההימור: 2

משחק מספר 71 (חמישי): פרוקום גדיניה (6+) - מכבי תל אביב 1.80, 9.0, 1.80

* מלבד הניצחון של מכבי תל אביב פרוקום גדיניה השנה, הצהובים זוכרים לפחות פעמיים נוספות שבהן הם גברו על היריבה הפולנית. זה קרה בעונת 2005/5, אז הצהובים ניצחו 68:95 בבית והשלימו 59:81 גדול בגומלין.

* פרוקום הפסידה העונה שני משחקים בלבד בליגה, אבל הם צלחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם. המשחק האחרון היה לפני למעלה משבוע, אז ניצחה פרוקום 82:89 את פולפארמה. בליגה מדורגת פרוקום במקום האחרון מכיוון שחסרים לה ארבעה משחקים.

* שימו לב לנתון מעניין במיוחד: למרות שפרוקום היא בעלת המאזן הגרוע ביותר בבית, מלבד המשחק מול מכבי תל אביב, היא לא ירדה העונה מובסת ואת כל המשחקים שלה היא הפסידה בפער חד ספרתי: לחימקי היא הפסידה בשש הפרש, לקאחה לבוראל בשבע, לז'לגיריס בשש ושלוש ולפרטיזן בשבע ושתיים (במחזור האחרון).

* מכבי תל אביב במקום החמישי ביורוליג מבחינת ממוצע הנקודות שהיא קולעת במשחקים שלה – 79 נקודות למשחק (קאחה לבוראל ראשונה). פרוקום במקום ה-20 עם 68 נקודות בממוצע למשחק.

* רטקו ורדה, שחקנה של פרוקום, מדורג שמיני בטבלת מלך הסלים של היורוליג עם ממוצעים של 14.33 נקודות למשחק. דניאל אווינג עשירי עם 14 נקודות. הקלעי המוביל של מכבי הוא סופוקליס שחורציאניטיס והוא נמצא רק במקום ה-28 ברשימה עם 12.56 נקודות בממוצע למשחק.

ההימור: 2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully