וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתקמצנו

שני משחקים נמצאים על הכוונת שלנו בפינת לפנינו המבול: כמה שערים בין ליון לאוקזר? והאם קאחה לבוראל ופרטיזן בלגרד יחצו את רף 152 הנקודות?

אנחנו ממשיכים לחפש משחקים רבי שערים או סלים בפינת 'לפנינו המבול'. ביום שלישי אין אף משחק של אנדר/אובר ולכן אנחנו מדלגים ליום רביעי אז יתקיים משחק בליגה הצרפתית בין ליון לאוקזר. ביום חמישי אנחנו עוברים להמר על כמה נקודות יהיו במשחק היורוליג בין קאחה לבוראל לפרטיזן בלגרד. יוצאים לדרך.

משחק מספר 45 (רביעי): אנדר/אובר ליון - אוקזר 2.90, 1.80, 2.90

פגרת החורף מנוצלת בצרפת לקיום מחזור משחקים כאשר ליון ואוקזר נפגשות למשחק מעניין מאוד. אם בעבר ידעה ליון באופן קבוע להישאר בחלק הגבוה בטבלה, גם העונה הקבוצה לא מצליחה עוד לבלוט על פני השאר ונמצאת רק במקום הרביעי עם 30 נקודות, נקודה פחות מליל, פ.ס.ז' וראן. ליון מגיעה במומנטום טוב יחסית שכן בשלושת המשחקים האחרונים היא אספה שני ניצחונות ותיקו.

אוקזר נמצאת במקום ה-13 עם 22 נקודות ורחוקה מלספק את הכדורגל שהביא אותה בעונה שעברה לליגת האלופות. הקבוצה סיימה את כל שלושת המשחקים האחרונים שלה בתיקו ולא ניצחה במשך חמישה משחקים ברציפות. במשחקיה של ליון הובקעו עד היום 45 שערים (2.5 שערים בממוצע למשחק), כשגם אצל אוקזר הובקעו 45 שערים, ולכן גם הממוצע זהה. אנחנו הולכים על בטוח, כלומר שניים או שלושה שערים במשחק.

ההימור: X

משחק מספר 78 (חמישי): אנדר/אובר (152) קאחה לבוראל - פרטיזן 1.75, 10.0, 1.75

אמנם מכבי תל אביב כבר לא מתעניינת בסיבוב הראשון של היורוליג, שכן היא הבטיחה את המקום הראשון, אך יש עוד קבוצות שיש להן על מה להילחם. פרטיזן כבר הבטיחה את מקומה בין 16 האחרונות באירופה והמאזן שלה הוא חמישה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים, כאשר הקבוצה בשבוע שעבר למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים, וגברה על פרוקום 59:61.

גם קאחה לבוראל כבר בשלב הבא אחרי שהשיגה יתרון פנימי מול חימקי מוסקבה שנותרת בחוץ, אבל תשמח לשפר עמדות ולהציג כדורסל טוב לפני שהדבר האמיתי מתחיל. לאלופת ספרד מאזן של ארבעה ניצחונות מול חמישה הפסדים. הקבוצה מתייצבת אחרי שני ניצחונות על חימקי וז'לגיריס. במשחקיה של פרטיזן נקלעו בממוצע 135 נקודות למשחק, כשאצל פרטיזן נקלעה כמות זהה כמעט. אנחנו הולכים כאן אבל על אובר.

ההימור: 2

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully