וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון שוב נצמדה לרמלה

האלופה גברה 60:72 על מכבי אשדוד והשתוותה למוליכה עם מאזן של 1:10. בנות השרון גברו 81:85 על אליצור נתניה

אחרי שאתמול (ראשון) נפתח המחזור ה-11 בליגת העל לנשים עם ניצחון המוחץ של אליצור רמלה על מכבי רמת חן (74:90), נצמדה אלקטרה רמת השרון למוליכת הטבלה עם ניצחון ביתי 60:72 על מכבי אשדוד. בנות השרון השיגו ניצחון חשוב 81:85 על אליצור נתניה, והפועל ראשון לציון זכתה להיות הקבוצה התורנית שמטיילת מול הפועל תל אביב עם 46:88.

במוקד המחזור האחרון לפני הפגרה עמד המפגש בין האלופה לסגניתה, בו ניצחה קבוצתה של אורנה אוסטפלד 60:72. רמת השרון, שהחתימה אתמול את קטיה אברמזון, התקשתה לברוח לאשדודיות בפתיחה והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 35:38 למקומיות. ברבע השלישי החלה הבריחה של האלופה, שבנתה יתרון דו ספרתי בדקות האחרונות והמשיכה לניצחון מבלי להיגרר לדרמות מיותרות. שאנטה בלק הובילה את המנצחות עם 19 נקודות, אמברוסיה אנדרסון קלעה 22 לאשדוד.

אליצור נתניה המשיכה בצניחה החופשית שלה עם הפסד רביעי ברציפות, הפעם 85:81 לבנות השרון. המקומיות בנו לעצמן יתרון מבטיח ברבע השני וירדו להפסקה ביתרון 39:48, לפני שקאמבק של נתניה ברבע השלישי החזיר אותה למשחק אך לא הספיק כדי למנוע הפסד נוסף. במשחק נוסף הובסה הפועל תל אביב 88:46 על ידי הפועל ראשון לציון, במשחקו הראשון של גדעון כהן כמאמן האדומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully