וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון הפתיעה את סיטי עם 1:2 בחוץ

שעות ספורות אחרי שהודיעו על הישארותו של טבז, שפתח ושימש כקפטן, פספסו התכולים הזדמנות לטפס לפסגת הטבלה

מנצ'סטר סיטי החמיצה הערב (שני) הזדמנות פז לעלות למקום הראשון בפרמיירליג כשהפסידה בבית 2:1 לאברטון. התכולים הודיעו שעות ספורות לפני פתיחת המשחק על הישארותו של קרלוס טבז בקבוצה והחלוץ הארגנטינאי אף פתח ולבש את סרט הקפטן, אך האורחים מליברפול הרסו את החגיגה והנחילו לסיטיזנס הפסד ליגה ראשון אחרי שבעה משחקים, כשמהעבר השני הטופיז לא ניצחו בשבעת משחקיהם האחרונים.

אברטון, שניצחה בפעם הרביעית ברציפות בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום, הדהימה את האוהדים המקומיים כבר בדקה הרביעית כששיימוס קולמן מצא את טים קייהיל חופשי לחלוטין בתוך תיבת החמש של ג'ו הארט, והאוסטרלי דחק מקרוב פנימה. בדקה ה-19 הכפיל לייטון ביינס את התוצאה אחרי בישול של קייהיל, והלחץ באיסטלנדס גאה.

האורחים נשארו בעשרה שחקנים בדקה ה-60 אחרי שויקטור אניצ'בה ספג צהוב שני, ובדקה ה-72 חזרה סיטי למשחק אחרי שער עצמי של פיל ג'אגיילקה, אבל אברטון הסתגרה היטב תחת הלחץ של התכולים שנותרו במקום השלישי למרות דחיית משחקיהן של מנצ'סטר יונייטד וארסנל בסוף השבוע. בתוספת הזמן ספג גם קולו טורה צהוב שני והורחק.

"קרלוס הביע מחויבות למועדון”

רגיעה בגזרת קרלוס טבז ומנצ'סטר סיטי. המועדון הודיע הערב רשמית כי טבז משך את בקשתו להשתחרר מהקבוצה: "במהלך פגישה הביע קרלוס מחויבות למועדון וביטל באופן רשמי את בקשתו להשתחרר. חוזהו של השחקן יישאר ללא שינוי. המועדון והשחקן שמחים להתרכז בעתיד", נכתב בהודעה הרשמית.

כזכור, טבז ביקש בשבוע שעבר להשתחרר מהקבוצה והגדיר את מערכת היחסים שלו עם בכירים במועדון (ביניהם ככל הנראה הי"ור גארי קוק) כ"לא ניתנים לתיקון". אלא שלמרות הכעס על התנהגותו, והטענה כי טבז מושפע מנציגיו, במועדון סירבו בכל תוקף לאפשר לשחקן לעזוב. כעת נראה כי מסע השכנועים נחל הצלחה לאחר פגישה בה יושרו ההדורים.

רוברטו מאנצ'יני, שהתעקש כי יצליח לשכנע את טבז להישאר, התייחס בסיפוק לחדשות האחרונות ואמר: "קרלוס הוא שחקן נהדר שהתרומה שלו למועדון לא ניתנת לכימות. אני שמח שהוא יוכל להתרכז בכדורגל ומרוצה שהוא ימשיך להיות חלק משמעותי בהתקדמות של המועדון". טבז (26), הצטרף למנצ'סטר סיטי בקיץ 2009 ומאז כבש 39 שערים ב-60 הופעות בכל המסגרות. למרות ההצלחה המקצועית, טבז חזר והדגיש פומבית כי הוא אינו מרוצה באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully