וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "זה הולך להיות קשה"

הפועל ירושלים תארח את קאחסול (20:45, ערוץ 1), במשחק הקובע על העלייה לשלב הבתים השני. גלבוע/גליל בסלוניקי

הפועל ירושלים תארח מחר (שלישי, 20:45, שידור ישיר בערוץ 1) את קאחסול סביליה במסגרת המחזור האחרון בשלב הבתים של היורוקאפ, במשחק שיקבע האם הקבוצה של עודד קטש תעפיל לשלב הבתים השני. משחק של להיות או לחדול, זהו המסר שמעביר הצוות המקצועי לשחקנים בימים האחרונים, "המפתח למשחק הוא קודם כל הגנה", מדגיש קטש בפני השחקנים בימים האחרונים, ומוסיף כי מדובר ב"משחק של עונה". בהפועל ירושלים מודאגים מאוד מפציעות השחקנים. וויל סולומון סובל ממתיחה מתמשכת, כשגם יוגב אוחיון ובריאן רנדל פצועים, אך קטש מעודד מהיכולת הטובה שהפגינו דיון דאוול ויובל נעימי בניצחון שילשום על בני השרון.

הצוות המקצועי מעריך כי לגבי נעימי, מסתבר שכל מה שהשחקן זקוק לו הוא בטחון, ויש להעניק לו דקות ובטחון גם כשיוגב אוחיון יחלים מהפציעה. בריאן רנדל, הסובל מפציעה מתמשכת הדגיש כי "אני מתכוון לשחק ביום שלישי" בשיחה עם וואלה! ספורט, "זה הולך להיות קשה. זה משחק שיכול לקבוע הרבה לנו. יהיה מאבק זה בטוח. בגלל שמדובר במשחק בית הקהל הוא מרכיב מאוד חשוב עבורנו. היו לנו עליות וירידות במשחקים האחרונים, ואנחנו צריכים לשחק כדורסל לכל אורך ארבעים הדקות", הוסיף רנדל.

ירושלים יודעת שניצחון יעלה אותה לסיבוב השני מהמקום הראשון בבית, אך הפסד של יותר מ-4 נקודות, ההפרש בו ניצחה בספרד, בתוספת ניצחון של נימבורק על VEF ריגה, ישלח את הקבוצה הביתה. אפשרות נוספת היא ניצחון של הקבוצה הלטבית, ואז הפסד של ירושלים יסיים את הבית כשכל הקבוצות מסיימות עם מאזן 3:3. במקרה כזה, יכולה ירושלים להפסיד בהפרש של 7 נקודות ועדיין לעלות לסיבוב השני. אם ירושלים תפסיד ביותר מ-7 נקודות, וריגה תנצח, ההפרש המצטבר בין המשחקים יקבע את העולה.

במידה וירושלים תסיים במקום הראשון בבית, היא תשובץ בבית 11 שכולל את גלאטסראיי, פאוק סלוניקי או אסטודיאנטס וקאזרטה האיטלקית. במידה והקבוצה תסיים במקום השני בבית, היא תשובץ בבית 12 שיכלול את פנליוניוס או קאנטו האיטלקית, בנטון טרוויזו ואלבה ברלין.

גלבוע/גליל סוגרת את העונה האירופית

הפועל גלבוע/גליל עליון תנעל מחר (21:00) את העונה האירופית שלה כשתתארח ביוון אצל אריס סלוניקי של שרון דרוקר. הקבוצה של ליאור ליובין, שהפסידה את ארבעת משחקיה האחרונים, מגיעה למשחק לאחר שביצעה אמש את השינוי הראשון שלה בסגל מתחילת העונה, לאחר ששחררה את ליאו ליונס, ונמצאת במאמצים גדולים על מנת לצרף שחקן זר במקומו. גלבוע/גליל תנעל את העונה האירופית שהחלה עם הדחה בגלל הפרש סלים ממוקדמות היורוליג על ידי המופארם והמשיכה עם ניצחון בודד בשלב הבתים של היורוקאפ.

המשחק של גלבוע/גליל לא ישנה כלל לא לקבוצה, ולא לאריס סלוניקי שכבר העפילה לשלב הבתים השני מהמקום הראשון. העולה השנייה מהבית תיקבע במשחק בו תארח סדויטה זאגרב את מאריופול האוקראינית. זאגרב ניצחה את המשחק הראשון ב-3 נקודות הפרש באוקראינה, והיא יכולה להרשות לעצמה הפסד של עד 2 נקודות כדי להעפיל לשלב הבא. ניצחון של מאריופול במעל 4 נקודות, יעלה את הקבוצה האוקראינית לשלב הבתים השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully