וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאן: "באיירן מינכן צריכה שוער ברמה עולמית"

שוער העבר מזהיר מהסתמכות על תומאס קראפט: "לשוערים צעירים קשה לעמוד עם הלחץ התמידי שיש בבאיירן"

אוליבר קאן הגיע לבאיירן מינכן בגיל 25 ועמד בשערה של הקבוצה מ-1994 עד 2008, כשבנוסף לבש את האפודה מספר 1 של נבחרת גרמניה 86 פעמים. מאז שפרש נראה שהבווארים מתקשים למצוא לו מחליף והוא עצמו התייחס לדברים הללו בראיון בגרמניה, כשאמר: "מועדון כמו באיירן מינכן צריך שוער ברמה עולמית. זה מה שעושה את ההבדל במשחקים כמו גמר ליגת האלופות".

בשערה של באיירן עומד בינתיים האנס יורג בוט, אבל במועדון בונים רבות על השוער בן ה-22 תומאס קראפט, שעמד בין הקורות בהפסד 3:2 לרומא בליגת האלופות ובניצחון 0:3 על פ.צ באזל באותו מפעל. יחד עם זאת, במועדון זוכרים את מיכאל רנסינג שזכה להזדמנות אחרי פרישתו של קאן, אבל לא הרשים ושוחרר בקיץ האחרון. בינתיים מי שנחשב בעבר לשוער העתיד של הקבוצה, עדיין לא מצא קבוצה וקאן מזהיר ממקרה דומה עם קראפט.

"כשעבדתי עם קראפט הוא כבר היה כשרון גדול. אבל באיירן חייבת לזכור מה קרה עם מיכאל רנסינג", אמר קאן, "זה דבר אחד להחליף את השוער הראשון בעת הצורך ודבר אחר להיות השוער הראשון ולשאת באחריות. לשוער מאוד צעיר קשה מאוד לעמוד בין הקורות של באיירן. הלחץ הוא תמידי. לתומאס קראפט יש המון כשרון, אבל אף אחד לא יודע איך הוא יגיב ללחץ" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully