וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "מעולם לא דמיינתי שאעבור את באזבי"

המנג'ר הסקוטי רשם הישג ענק כשהפך למאמן שמחזיק הכי הרבה זמן במנצ'סטר יונייטד. קאפלו: "הוא הכי טוב בהיסטוריה"

לסר אלכס פרגוסון יש כבר כל כך הרבה תארים בקריירה המפוארת שלו כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אבל אמש (ראשון) רשם המנג'ר הסקוטי את אחד מציוני הדרך הכי גדולים שלו כאשר עקף את סר מאט באזבי ורשם שיא כשהפך למנג'ר שמחזיק הכי הרבה זמן במשרת האימון במנצ'סטר יונייטד עם 8,811 ימים.

פרגי הגיע למועדון המדשדש ממנצ'סטר בנובמבר 1986, ומאז הוא מכהן 24 שנים, חודש ו-14 ימים בתפקיד ברציפות. השועל הוותיק התייחס למורשת הגדולה של באזבי: "אני חושב שהוא יישאר לנצח הדמות של מנצ'סטר יונייטד. הוא בנה את הקבוצה מחדש לאחר מלחמת העולם השנייה והטרגדיה במינכן, והביא אותה לזכייה הראשונה שלה בגביע האלופות ב-1968. זה נראה כאילו תקופת הזמן שלו יותר גדולה משלי.

"הבנייה המחודשת שלו אחרי אסון מינכן, זו הסיבה שהמורשת שלו גורמת לכך שהוא דמות אלמותית במועדון", הוסיף הסקוטי. "מעולם לא חשבתי שאני אעבור את באזבי בתקופה שלי במנצ'סטר. כשהגעתי לקבוצה, המטרה שלי הייתה רק לזכות באליפות אנגליה, וזה היה הכוח שהניע אותי קדימה. לא האמנתי שאני אאמן את הקבוצה 24 שנים ואכנס לשנה ה-25 שלי במועדון, לא הייתי מדמיין זאת גם במיליון שנים".

מי שהחמיא מאוד בין היתר לפרגוסון הוא מנג'ר נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו הגדול, שאמר עליו: "אלכס פרגוסון הוא המאמן הכי טוב בהיסטוריה של הכדורגל. אני מאחל לו עוד 20 שנים של אימון ברמות הגבוהות ביותר של הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully