וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: מוראטי החליט לפטר את בניטז

נשיא המועדון לא אהב את הגישה של המאמן, ובעיקר את האולטימטום שהציב לו לאחר הזכייה באליפות העולם לקבוצות

כנראה שהפרידה בין אינטר ורפא בניטז היא בלתי נמנעת והיא צפויה לקרות בקרוב מאוד, לפחות כך על פי דיווח שעולה מהעיתון האיטלקי, "גאזטה דלו ספורט", שכותב היום (ראשון) כי הבעלים ונשיא המועדון, מאסימו מוראטי, החליט סופית לפטר את המאמן רפא בניטז, זאת חרף זכייתה של אינטר בגביע העולם לקבוצות ביום שבת האחרון, כתנאי שהוצב להישארותו של המאמן הספרדי.

כזכור, במסיבת העיתונאים לאחר הזכייה של הנראזורי תקף בניטז את חוסר האמון והיעדר התמיכה בו על ידי הנהלת המועדון ודרש, מעבר להשבתם, גם שחקני חיזוק. באיטליה דווח שמזה זמן שמוראטי לא התרשם מהגישה של בניטז, אלא שדבריו לאחר הניצחון על מזמבה היו הקש ששבר את גב הגמל מבחינת הבעלים של המועדון ממילאנו. "דבריו של בניטז לא נאמרו בעת הנכונה", אמר מוראטי ונתן רמז די עבה לגבי מה שהוא חושב עליהם.

"הדברים שלו לא הרסו לנו, כרגע, את חגיגת הזכייה באליפות המועדונים", הוסיף מוראטי, "כי האוהדים של אינטר שמחים וחוגגים". עוד נשאל הנשיא לגבי המשך עתידו של המאמן הספרדי במועדון, והוא כמובן מיאן להשיב: "אני לא רוצה לדבר עליו כעת".

מי שעוד הרגיש מאוד לא נוח עם דבריו של בניטז הוא מרקו מטארצי. הבלם הוותיק לא הגיע למסיבת הניצחון של הקבוצה לאחר הזכייה. עם זאת, נראה שרוב השחקנים מצדדים, לפחות על פי שעה, בבניטז ותומכים בו. גם אשתו של בניטז לא מרוצה מהמעבר לאיטליה, והחזירה את בתה ללמוד בליברפול.

בארץ המגף כבר העלו לא מעט שמות בהקשר לאלופת איטליה ואירופה. המועמדים הבכירים לרשת את בניטז באינטר הם מנג'ר נבחרת אנגליה פאביו קאפלו, מאמן מילאן לשעבר, לאונרדו, וכן מאמן רומא לשעבר וזניט סנט פטרסבורג בהווה, לוצ'יאנו ספאלטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully