וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק: "ארסנל מפחדת מהפסדים במשחקים גדולים"

הקפטן הקטלאני מתריע על הבעיה המרכזית של התותחנים ("אנחנו נסוגים"), אך מאמין שאפשר לזכות באליפות אנגליה

מזה שנים ארסנל מנסה להילחם בשאר הגדולות של הכדורגל האנגלי, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, אבל ללא הצלחה מרובה. רק לפני שבוע הגיעו התותחנים לאולד טראפורד מצויידים בביטחון רב לקראת המשחק נגד השדים האדומים, אבל שוב נוצחו 1:0. ביום שני הבא הם שוב יעמדו למבחן, הפעם עם משחק בית נגד צ'לסי.

קפטן ארסנל ססק פברגאס יודע מה הסיבה לכך, כאשר הוא סבור שהבעיה של הקבוצה הלונדונית היא הרבה יותר מנטאלית מאשר מקצועית: "ארסנל פוחדת מהפסדים משחקים גדולים. ההבדל במשחק ההוא היה שאנחנו חששנו להפסיד, בעוד מנצ'סטר יונייטד לא חששה לנצח.

"לעתים אנחנו נראים מפוחדים על המגרש", הוסיף הקשר הקטלאני. "אנחנו לא רוצים להפסיד משחקים גדולים ואנחנו נסוגים לאחור במטרה לראות מה היריבה שלנו עושה. במקום ללכת קדימה, ליצור ליריבה בעיות ולשלוט במשחק, אנחנו הולכים אחורה ומנסים לנצח את היריבה בכלים שלה".

עם זאת, פברגאס מאמין ומשוכנע שיש לקבוצתו סיכוי לא רע ללכת רחוק העונה ולזכות באליפות: "המרוץ השנה פתוח מאוד. אסור לשכוח שהיו לנו משחקי חוץ נגד יונייטד, סיטי, צ'לסי וליברפול. שאר העונה תלויה בעד כמה למדנו את הלקחים שלנו ועד כמה נציג ביטחון בהמשך הדרך". מעבר לליגה, ארסנל תפגוש את ברצלונה, הקבוצה בה גדל ססק, בשמינית גמר ליגת האלופות והיא תידרש גם שם להציג גישה בוגרת ואחראית. האמנם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully