וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת פנתה לאשדוד בנוגע לעידן שריקי

20.12.2010 / 18:47

במועדון מעוניינים בחלוץ לקראת עזיבתו של ביטון לשרלרואה, ופנו למנכ"ל אשדוד, נידם, אך הסכומים הנדרשים להבאתו גבוהים

הפועל פתח תקוה פנתה בימים האחרונים להנהלת מ.ס אשדוד ובדקה אפשרות לצרף את החלוץ עידן שריקי. הפנייה לקבוצה נעשתה מיד לאחר משחק האימון שנערך לאחרונה בין שתי הקבוצות, כשגורם בפתח תקוה פנה לרפי נידם, מנכ"ל אשדוד, ובירר את העלויות הכרוכות בכך. כרגע, טוענים מקורבים לעיסקה, ישנן שתי בעיות המונעות את הבאתו של השחקן.

ראשית- השכר הגבוה ששריקי מרוויח באשדוד, אם כי בקבוצה טוענים כי הבעיה הזו ניתנת לפיתרון, בעיקר כיוון שבפתח תקוה מנסים למצוא חלוץ ברמה גבוה מתוך הנחה שדודו ביטון יעזוב לשרלרואה. הבעיה השניה היא כמובן הסכום אותו דורשת מ.ס אשדוד, במידה והיא אכן תסכים על שחרורו של השחקן, אם כי המקורבים לעסקה טוענים כי במידה ותסכים אשדוד להיפרד מהשחקן, הדבר לא יהווה מכשול.

החלוץ בן ה-29, שמשחק במ.ס. אשדוד מאז 2003, כבש העונה רק שני שערי ליגה ובמחזורים האחרונים אף איבד פעמיים את מקומו בהרכב של ג'ון גרגורי. שריקי כבש בעונה שעברה 11 שערי ליגה והיה מועמד להצטרף להפועל תל אביב במהלך הקיץ, אך העסקה לא יצאה אל הפועל ומאז גם חל פיחות במעמדו.

סכום העברת ביטון לשרלרואה: 700 אלף דולר

דודו ביטון עדיין לא חתם רשמית בשרלרואה הבלגית, אבל ככל שהסיכום מתקרב, בהפועל פתח תקוה כבר חוששים מהיום שאחרי. החשש הראשון הוא מהכדאיות הכלכלית של העסקה. הקבוצה תרוויח חמישה אחוז בלבד מנתח העסקה.

כזכור, לשחקן סעיף יציאה לאירופה בינואר, שלא שונה למרות השיחה החיובית שהתקיימה בין הנהלת הקבוצה לאריק איזיקוביץ', הבעלים של טוברוק המחזיק בכרטיסו. דודו דהאן השוהה בבלגיה אמור לסגור את העסקה בימים הקרובים. סכום העסקה עליו דובר עומד על כ-700 אלף דולר (בחישוב מהיר, כ-530 אלף יורו). במקרה כזה, פתח תקוה תרוויח עליו 35 אלף דולר בלבד, שיעזרו לה להחתים חלוץ מהדרג הבינוני-נמוך.

השחקן יוכל לחתום על החוזה רשמית רק ב-11 בינואר, כדי להימנע מתביעות של הפועל פתח תקוה. הבעלים תומר סיני וגל חצור כבר החלו לבדוק אופציות אחרות, אבל השוק לא מוצף בחלוצים גדולים.

"ברור שתהיה כאן בעיה גדולה, אולי אפילו אסון בקנה מידה מקצועי למערכת", הודו אמש בקבוצה. "אנחנו לא זוכרים מתי שחקן כבש 12 מתוך 13 שערי שדה (השניים האחרים עצמיים, א"י) שהבקיעה קבוצה בליגת העל. נהיה בבעיה גדולה אחרי שיעזוב. בגול השני שלו אתמול כולם ראו מי זה דודו ביטון".

כפי שפורסם ביום חמישי שעבר, מתקיים משא ומתן עם הבעלים במסגרתו ביטון אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים, אם כי שכרו בקבוצה החדשה עדיין לא ידוע. ביטון נסע אתמול הביתה עם משפחתו, כשסוכנו דודו דהאן עדכן אותו כי העסקה עומדת להיסגר. יובל נעים לא מעוניין גם באוהד קדוסי ופתח תקוה תצטרך לבנות לעצמה מערך התקפי חדש, אם השניים אכן יעזבו. "קשה לי לעזוב, אבל כל שחקן רוצה להגיע לאירופה", אישר ביטון. "עד ינואר אני כאן".

ויסה: "הולך לאן שאלוהים לוקח אותי"

מאז סוף השבוע האחרון ועד אתמול בבוקר פורסמו ידיעות בתקשורת הפרואנית שטוענות כי ג'וניור ויסה סגר באליאנסה לימה. כזכור, עוד ביום ראשון אישרו במועדון את הפרסומים לוואלה! ספורט ואמרו כי השחקן יעזוב. ויסה אמר אתמול: "הידיעות בפרו נכונות. אני הולך לאן שאלוהים לוקח אותי. אם צריך, אז אעזוב".

השחקן נסע אתמול לביתו יחד עם משפחתו בכדי לארוז את המזוודות והיום בשעות הבוקר צפויה פגישה בין סוכנו של השחקן, באנדי ארויו, לבין ההנהלה על מנת לחתום על הסכם ההעברה. אמש, כזכור, קיבלה פתח תקוה הצעה בעל פה מקבוצה מהליגה הבכירה בסין, אבל טרם נשלחה הצעה כתובה, מה שסולל את דרכו של השחקן חזרה ללימה.

הניצחון אמש העלה את פתח תקוה למקום ה-13 בטבלה. "סגרנו את הסיבוב בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות", אמר יובל נעים על הניצחון שהושג אמש על הפועל חיפה. הקבוצה קיבלה הודעה על כך שהיא תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים במשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully