וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "דודו ביטון ב-99.9 אחוז סגור בשרלרואה"

19.12.2010 / 21:37

מאמן הפועל פתח תקוה מתכונן לפרידה ממלך שערי הליגה אחרי ה-0:2 על הפועל חיפה. החלוץ אמר: "יהיה לי קשה לעזוב"

עוד לפני הניצחון שהשיגה הערב על הפועל חיפה (2:0), הפועל פתח תקוה קיבלה הערב (שני) הצעה מקבוצה מהליגה הבכירה בסין עבור הקשר ג'וניור ויסה. לטענת אנשי הקבוצה, הקבוצה מוכנה לשלם מעל 100 אלף דולר עבורו. הדבר הובא לידיעתו של השחקן שמסרב בשלב זה לעבור לליגה הסינית ומעוניין לשחק באליאנסה לימה, בה סיכם את תנאיו ומחכה לסיכום בין המועדונים. על פי דיווחים בתקשורת הפרואנית, מעברו של ויסה אמור להיסגר כבר בימים הקרובים.

בפתח תקוה מחכים להצעה נוספת מלימה, שהבטיחה לשלם עבורו מעל 100 אלף דולר, אבל שלחה הצעה רשמית של 60 אלף דולר בלבד. "נמכור אותו לכל המרבה במחיר", אמר גורם בקבוצה לאחר המשחק. סוכנו של השחקן, באנדי ארויו, אישר הערב: "ישנה התעניינות מסין, אנחנו מחכים להצעות". ויסה, אגב, נראה מפוזר מאוד היום במשחקו ונראה כי הוא עם הראש בקבוצתו הבאה. לעומתו, בקבוצה הביעו שביעות רצון מג'ונתן אסוס, שבצל הפרשה עם מאמנו חזר לכושר.

לוואלה! ספורט התברר כי דודו ביטון צפוי לעבור לשרלרואה כבר בימים הקרובים. מאמן הפועל פתח תקוה יובל נעים אמר: "דודו ביטון סגור ב-99.9 אחוז בשרלרואה". ביטון עצמו היה קצת יותר דיפלומטי כשאמר: "קשה לי לעזוב, בפרשת טוברוק לא התערבתי וכעת אני לא יודע לומר אם אעזוב בינואר. אני רוצה להתקדם, כל שחקן רוצה לצאת לאירופה, בלגיה זו התקדמות גדולה". בכל מקרה, אם וכאשר יחתום ביטון בשרלרואה זה יהיה לשלוש עונות. החלוץ הוסיף: "היו לי אולי שלושה משחקים לא טובים, לא נקלעתי לתקופה קשה. אני עובד קשה כדי להיות יותר טוב. יובל אמר לי להוריד קצת במינון וזה מה שעשיתי. מחמיא לי שדני לוי ניגש ודיבר איתי אחרי המשחק".

על המשחק עצמו אמר: "היה משחק טוב שלונו. אחרי שאיבדנו נקודות בווינטר מפנדל שלא הגיע היינו חייבים לקחת נקודות, מאמנים חיים על תוצאות. גם במחצית הראשונה יכולנו להבקיע". על ויסה אמר נעים: "אם יש הזדמנות כלכלית צריך לנצל אותה. הפועל פתח תקוה זה לא מכבי חיפה ולא שתי התל אביביות".

בעקבות הניצחון שהושג הערב על הפועל חיפה, פתח תקוה עברה בטבלה את הפועל אשקלון בזכות הפרש שערים עדיף. כעת ממוקמת הקבוצה של נעים במקום ה-13 בטבלה, במרחק של חמש נקודות מסכנין והקו האדום. הנהלת הקבוצה הייתה מאושרת בסיום ואפילו חילקה משכורות לשחקני הקבוצה.

במהלך המשחק צרח יובל נעים על החלוץ אלון תורג'מן, שלטענתו לא מילא אחר הוראותיו. לאחר התקרית השניה החליט המאמן להוציא אותו, לאחר שכבר נכנס כמחליף. לקראת סיום המשחק זעם המאמן על אחד ממביאי הכדורים, בטענה שהחזיר כדורים מהר מדי לשדה המשחק.

בהפועל חיפה היו מאוכזבים ובסיום אמר ניצן שירזי: "לא הגענו למשחק, הגיע לנו פנדל במחצית הראשונה אבל גם שופטים גדולים טועים. בסך הכל סיימנו סיבוב סביר עם מספר נקודות טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully