וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני חייב להיפגש עם פרז"

למאמן ריאל מדריד נמאס מטעויות השיפוט נגד קבוצתו ומבקש את תמיכת הנשיא בעניין. על שחקניו: "יש לי קבוצה מעולם אחר"

לז'וזה מוריניו פשוט נמאס. המאמן הפורטוגלי זעם אמש (ראשון) על טעויות השיפוט נגד קבוצתו במשחק נגד סביליה, שמצטרפות, כך לטענתו, לשגיאות אחרות של אנשי המשרוקית מול ריאל מדריד. מוריניו לקח יוזמה והכין מסמך רשמי של ריאל בו פירט לא פחות מ-13 טעויות חמורות של שופטים, כך לדבריו, נגד קבוצתו.

"הכנתי רשימה של 13 טעויות רציניות שהיו נגדנו מאז תחילת העונה", רשף הפורטוגלי. "שואלים אותי אם עייפתי מהלחץ. אני לא לאה מהלחץ בדברים שאני אוהב לעשות כמו לאמן, אבל אני יגע מטעויות השיפוט הרציניות שקורות נגדנו, וכולם בריאל רוצים שאני אתקוף את השופטים ואגן על המועדון".

מוריניו התייחס כמובן לשריקות של שופט המשחק אמש. ריאל צברה לא פחות מתשעה כרטיסים צהובים, ואדום אחד, מוטעה בהחלט, לריקרדו קרבאליו. למזלה, הרחקתו של הבלם הפורטוגלי דווקא העירה אותה וגרמה לה להבקיע את שער הניצחון הגדול של אנחל די מריה בדקה ה-76 במסגרת המחזור ה-16 בספרד. הבלאנקוס ניצחו 0:1 וצמצמו את הפער חזרה מברצלונה לשתי נקודות בלבד בצמרת הליגה.

ובחזרה למוריניו וטענותיו נגד השיפוט. "אני חייב להגן על הקבוצה שלי", הוסיף המאמן. "אם אמשיך בטענותיי, אז ישעו אותי כפי שעשו כבר בעבר. אני רוצה שאנשים אחרים במועדון גם יצאו להגנת הקבוצה. מה שקרה עם השיפוט במשחק נגד סביליה בכלל לא ראוי לתגובה. יש לי קבוצה מעולם אחר, עם אופי מעולם אחר. השחקנים שלי השיגו את מה שנראה בלתי אפשרי. חבל מאוד שאנחנו צריכים לשחק שוב ביום רביעי, כי כבר היינו צריכים לצאת לפגרה.

"אני חייב לבקש פגישה עם הנשיא פלורנטינו פרז. אנחנו נמצאים ביחסים טובים ומסתדרים ומדברים כל שבוע", חשף מוריניו. "זו תהיה שיחה גלויה. אחרי שישה חודשים הגיע הזמן לספר לו על חיי כמאמן ריאל. יש לנו אולי דעות שונות על דברים, אבל אני צריך שעוד מישהו יגן על הקבוצה, זה קל להסתתר כל הזמן מאחורי המאמן".

לסיום ביקש המאמן הפורטוגלי יותר תמיכה מהקהל הלבן: "אני רוצה שהאוהדים ידחפו אותנו יותר, אבל אין לי זכות לבקש דבר כזה. יש דרכים שונות כיצד אוהדים מתנהגים באצטדיון כדורגל, זה תלוי בתרבות. אנשים לא טיפשים הם יודעים שהקבוצה הזו נותנת הכל".

אגב, מוריניו לא יכול היה שלא להתייחס לזכייתה של אינטר באליפות העולם לקבוצות ולעקוץ את רפא בניטז, שהחליף אותו בתפקיד. "חשבתי שהוא לפחות יודה לי על התואר, אני הענקתי לו את התואר הזה", אמר מוריניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully