וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 נקודות לכספי בהפסד סקרמנטו ליוסטון 102:93

הפורוורד שיחק 8 דקות, הקינגס עם הפסד חמישי ברצף. מרטין קלע 22. ווסטפאל: "לא למדנו לנצח משחקים ברבע האחרון"

מרגע לרגע הופכת סקרמנטו לקבוצה הגרועה ביותר בליגה, לא רק מבחינת המאזן שלה אלא לפי גם איך שהיא נראית ומשחקת. הקינגס אירחו הלילה (בין ראשון לשני) את יוסטון רוקטס בארקו ארנה, אבל כנראה שגם אפילו כאשר הם מובילים הם מתקשים לשמור על היתרון ברבע האחרון, מאבדים אותו - וכאמור, שוב מפסידים. הרוקטס ניצחו 93:102 והם עם ניצחון רביעי בחמשת משחקיהם האחרונים ועם במאזן 15:12. סקרמנטו מדורגת אחרונה בליגה ובבית הפאסיפי עם מאזן של 20:5. ההפסד לרוקטס היה החמישי ברציפות שלה.

גם מבחינת הזווית הישראלית, הרי שעמרי כספי ידע משחקים וימים הרבה יותר טובים, כלומר כאשר המאמן פול ווסטפאל היה נותן לו לשחק. כספי לא פתח בחמישייה ונכנס שניות לפני סיומו של הרבע הראשון. הוא קיבל 8 דקות משחק בסך הכול בהם תרם 3 נקודות בלבד (0 מ-1 ל-2, 1 מ-1 ל-3).

הקינגס דווקא הובילו ברוב שלבי המשחק ולקראת סיומו של הרבע השלישי היו ביתרון בן 6 נקודות, אבל קווין מרטין, אקס סקרמנטו שעבר במהלכה של העונה שעברה לקבוצה מטקסס, דאג להעביר את היתרון לעבר השני. לצד מהלכים חסרי אחריות של שחקני הקינגס, לא התקשתה יוסטון להפוך את הקערה על פיה ולשמור עד הסיום את הניצחון בכיסה.

בשורה טובה נוספת הייתה לרוקטס, כאשר ארון ברוקס שב לפרקט לאחר היעדרות של 21 משחקים עקב פציעה בקרסול. זה לא יאו מינג, אבל זה גם משהו. מרטין, ללא סנטימנטים לאחר חמש שנים וחצי בקינגס, הוביל את הרוקטס עם 22 נקודות, בעוד לואיס סקולה סיים עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים. דימרקוס קאזינס קלע 19 נקודות ושאב 8 ריבאונדים, טייריק אוונס ופרנסיסקו גארסיה הוסיפו 14 נקודות כל אחד, בעוד קארל לאנדרי, אקס יוסטון, סייע עם 11.

"כנראה שעדיין לא למדנו את הסוד החשוב של לנצח משחקים ברבע האחרון", אמר בחצי ציניות מאמן הקינגס פול ווסטפאל. "זה כנראה המשחק השישי משמונת המשחקים האחרונים שאנחנו מובילים בהם ולא יודעים איך לנצח. אנחנו חייבים לקחת החלטת טובות יותר כדי לקחת זריקות טובות יותר. אני לא רוצה להישמע כמו תקליט שבור, שום דבר לא גמור עדיין, אבל אנחנו חייבים להתחיל להשיג ניצחונות. אני מקווה שניישם את הלקחים כבר במשחקים הבאים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully