וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגינים בניו זילנד מחכים לשחר פאר

הטניסאית לא אמורה לשחק בטורניר אוקלנד, חבורת האנטי-ישראלים כבר מוכנה להפגין נגדה במקרה שתקבל כרטיס חופשי

עדיין לא ברור האם שחר פאר תיטול חלק באליפות ה-ASB המסורתית שתצא לדרך בניו זילנד בתחילת חודש ינואר, ובכל זאת היא הפכה לסיפור הערב (ראשון) בקרב מארגני הטורניר שבאוקלנד. כזכור, ב-2009 הפכה פאר בעל כורחה לסיפור הגדול של הטורניר, כששימשה קורבן להפגנות שנערכו מחוץ לאצטדיוני הטניס בצל התקיפה בעזה ונאלצה לענות על שאלות שלא ממש קשורות לענף הספורט.

על המשטח פאר דווקא עשתה את שלה כשהגיעה עד רבע הגמר, אלא שבשנה שעברה היא לא הופיעה לטורניר. השנה עדיין לא ברור האם היא תעשה את דרכה לאוקלנד, אלא שאפילו זה לא מונע מג'ון מינטו, ממתנגדיה הנחרצים ביותר של ישראל בניו זילנד, להיערך לאפשרות שהטניסאית דווקא כן תופיע בטורניר. פרנויה? תשפטו אתם.

"בפעם שעברה שפאר היתה בניו זילנד התקשורת הציגה אותה כתמימה, כא-פוליטית, סתם טניסטאית צעירה שעושה את העבודה שלה ומוטרדת על ידי מפגינים בריונים", כתב מינטו בהצהרה לתקשורת, בה פרט את תכניותיו. "ב-2011 אנחנו צופים שהתקשורת תעשה יותר שיעורי בית, והפעם תעניק לאזרחי ניו זילנד דיווח קצת יותר מאוזן של ההפגנות".

על פי הערכותיו של מינטו תקבל פאר כרטיס חופשי ממארגני הטורניר ("היא לא ברשימה הרשמית, אבל אנחנו מצפים שהיא תקבל כרטיס חופשי מאוחר כדי להימנע מפרסום ומחלוקות"), אלא שמארגני הטורניר עצמם מיהרו להבהיר: "שחר פאר לא ברשימת השחקניות לטורניר". אליפות ה-ASB תצא לדרך ב-3 בינואר, 2011.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully