וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצ'באן: "אצטרך להיות במיטבי כדי לשחק במכבי"

19.12.2010 / 22:59

מילאן מצ'באן נחת בישראל, יודע היטב לאן הגיע ("הקבוצה בכושר מצוין באירופה, עם מאזן 1:8 ביורוליג"), ונזכר: "הייתי בגיל 14 בתל אביב כשמכבי זכתה בפיינל פור". בהצלחה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שחקן החיזוק החדש של מכבי תל אביב, מילאן מצ'באן, נחת הערב (ראשון) בישראל לקראת הצטרפותו לסגנית אלופת ישראל. "שיחקתי בורסאץ' שלוש שנים, ועכשיו חתמתי על החוזה המקצועני הראשון שלי", אמר מצ'באן, שספק אם זכה במהלך חייו לכזו התעניינות תקשורתית, ודקלם את קורות חייו: "עד עכשיו שיחקתי בנבחרות השונות של סרביה, אבל עכשיו אני במכבי תל אביב, ואני אצטרך להיות במיטבי כדי לשחק, כי זו קבוצה מצוינת שמשחקת טוב באירופה, והיא במאזן 1:8 ביורוליג".

כשהוא מלווה במנכ"ל הקבוצה אלי דריקס ובמנהל התפעול עמי ביטון, שדאגו להלבישו טרם המפגש עם העיתונאים בחולצה בצבע הנכון, מצ'באן סיפר על התרגשותו לשחק במדים הצהובים. "אני יודע הרבה דברים על מכבי", אמר הסרבי, שכבר חווה בעבר את הטירוף ביד אליהו, "הייתי בתל אביב בגיל 14 בפיינל פור, כשמכבי לקחה את גביע אירופה. שיחקתי שם בטורניר הנוער של היורוליג".

לגבי הציפיות ממנו ומהקבוצה אמר מצ'באן: "אני מצפה לתוצאות טובות. האוהדים רוצים את זה, אנשי המועדון רוצים את זה, ובסופו של דבר נקווה להצלחה". מאחר שכבר היה בזמן הזכייה הגדולה ההיא, אין ספק שהסנטר הסרבי מודע לציפיות.

בלאט: "הוא יכנס מהר לשיטה"

גם דיוויד בלאט התייחס לרכש החדש ואמר על בואו של מצ'באן: "אני חושב שמגיע צל"ש גדול להנהלה שלנו על העובדה שהיא ראתה שחסר לנו בסגל עוד גבוה ואנחנו הרגשנו את זה, היה חסר לנו גם באופן כללי שחקן בסגל שיכול לעזור מקצועית ובאימונים ביומיום, ואני חושב שהעובדה שהבאנו את מצ'באן עונה על הדברים האלה. אבל זה הרבה יותר מזה. דיברנו בתחילת העונה על כמה מטרות אבל לא על העתיד, כרגע אנחנו מנסים לבנות הרכב לשנים הבאות, לשנות את תרבות הקבוצה, ההגעה של מילאן מתחברת לחזון הזה, הוא חלק חשוב לעתיד של מכבי אבל הוא שחקן להווה".

"הוא מאוד איכותי", הוסיף בלאט, "אני לא יודע כמה זמן ייקח לו להתאקלם, יש לו חוכמת משחק מצוינת למרות גילו הצעיר, הוא שחקן קבוצתי באופיו וכגבוה מצליח לעשות את האחרים סביבו טובים יותר, הוא אמור להתחבר יפה עם הקבוצה שכבר ישנה ויש קבוצה טובה. אני מקווה שישדרג אותנו עוד ושכולם ייהנו ממנו בעונה הזו".

"הבאנו אותו בזמן מושלם", התייחס בלאט לעיתוי בואו של מצ'באן. "בבית הראשון ביורוליג הוא בכלל לא היה יכול לשחק, יש לו חודש להיכנס לעניינים, יהיו מספר משחקי ליגה בהם הוא יוכל להשתפשף, אני מכיר את מילאן ולא ייקח לו הרבה זמן, הוא ייכנס מהר לשיטה וגם יוסיף לנו".

בלאט נשאל האם צפויים שינויים נוספים בסגל, ואמר: "הכוונה כרגע היא להשאיר את כל היתר, שחררנו את אלישי וג'ף פוט, היום יש לנו סגל טוב. אני לא טוב במספרי תפקידים, אני חושב שאני כן טוב בשחקנים ומילאן שחקן כדורסל. יש לנו רק את סופו כחמש אמיתי, גם יניב שומר היטב, אם נבקש ממנו לשחק חמש הוא יעשה זאת היטב, לא יהיו הרבה סנטרים שיוכלו לשמור עליו, הוא ילחם מול כל גבוה באירופה והוא כבר עשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully