וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:1 קטן גדול לריאל מדריד על סביליה

שער נפלא של די מריה בדקה ה-76 שחרר את הלחץ בברנבאו אחרי משחק עצבני למדי של הבלאנקוס. מלאגה - אתלטיקו 3:0

הליגה הספרדית הרגילו אותנו לשגרה אטרקטיבית אך מעט צפויה, בה ברצלונה וריאל מדריד מביסות את שאר הליגה בלי בעיות ודולקות אחת אחר השניה בפסגה. אמש (שבת) עשתה ברצלונה את שלה, עם 1:5 מדהים על אספניול בדרבי, והערב בוודאי קיוו אוהדי ריאל מדריד כי הבלאנקוס יעשו את אותו הדבר. בפועל זה הלך הרבה יותר קשה עד אשר הגיע אנחל די מריה, ובשער נפלא בדקה ה-76 החזיר את הברנבאו לחיים והעניק לקבוצתו 0:1 יקר מאז על סביליה. עוד לפני כן השיגו אתלטיקו מדריד (0:3 במלאגה) וחטאפה (2:3 באלמריה) ניצחונות חשובים שקירבו אותן למקום הרביעי. אוסאסונה וסראגוסה נפרדו ב-0:0.

ריאל מדריד - סביליה 0:1

כמה קשה נאלצה ריאל מדריד לעבוד הערב בשביל שלוש הנקודות היקרות. לא פשוט לדעת שברצלונה שוב רקדה על המגרש ושוב הגדילה את הפער בפסגה לחמש נקודות באופן זמני, והערב, במשך דקות ארוכות מאוד, הלחץ ניכר על הלבנים של ז'וזה מוריניו. ריאל היתה עצבנית, לא תכליתית במיוחד, ורשמה הרבה יותר עבירות ממצבים ליד השער.

מוריניו קיבל בחזרה את סרחיו ראמוס מפציעה אך נאלץ להסתדר ללא צ'אבי אלונסו ומארסלו, אלא שהבלאנקוס לא ממש סיכנו את שערו של אנדרס פאלופ במחצית הראשונה, ומספר שילובים נאים בין מסוט אוזיל, אנחל די מריה וכריסטיאנו רונאלדו לא הולידו מצבים של ממש. ככל שנקפו הדקות ולוח התוצאות המשיך להראות 0:0, כך יושבי הברנבאו החלו להילחץ, והלחץ חלחל לשחקנים. חצי השעה האחרונה של שחקני הבלאנקוס היתה עצבנים למדי, ובדקה ה-63, שלוש דקות אחרי שקרים בנזמה פינה את מקומו לטובת אסטבן גרנרו וריאל נותרה ללא חלוץ טבעי, ראה ריקרדו קרבאליו כרטיס צהוב שני. הלחץ שוב עלה.

אלא שאז הגיעה הדקה ה-76, ואיזו דקה קסומה זו היתה עבור אנחל די מריה. אוזיל ליהטט יפה באגף ימין והכדור הגיע לקשר נבחרת ארגנטינה, באגף שמאל, מול פאלופ שיצא מהשער. לדי מריה לא ממש היתה זווית לבעיטה לשער, אך הטעיה נפלאה לשוער האורח פתחה עבורו את הפינה הקרובה, דרכה גלגל כדור נהדר שעשה את דרכו פנימה. 0:1 יפהפה, יקר, ולא לגמרי צודק לבלאנקוס בסיום, לא לפני שממאדו דאבו קיצץ את די מריה בתוספת הזמן והורחק גם כן. סביליה רושמת הפסד רביעי ברציפות, ומשחק שביעי רצוף ללא ניצחון. משהו רע מאוד עובר על האנדלוסים.

מלאגה - אתלטיקו מדריד 3:0

הקולוצ'ונרוס התאוששו מההדחה המוקדמת מהליגה האירופית וחזרו למקום השישי בטבלה, רק שתי נקודות פחות מוולנסיה הרביעית המחזיקה כרגע במקום המוליך לליגת האלופות בתום העונה. קיקה סאנצ'ז פלורס השאיר את דייגו פורלאן על הספסל, ראה את קון אגוארו מחמיץ וקיבל מסר מרגיע מצמד הפורטוגלים שלו. בדקה ה-22 סימאו הגביה כדור חופשי לרחבת מלאגה וטיאגו עלה מעל כולם ונגח לרשת של רובן. בדקה ה-66 טיאגו עבר לתפקיד המבשל וסידר שער לבלם אלברו דומינגז, וארבע דקות לאחר מכן השלים צמד אישי, שוב מאסיסט של סימאו. מלאגה עמוק בבוץ עם הפסד רביעי בחמישה משחקים ועדיין מתחת לקו האדום. מתברר כי גם הגעתו של מנואל פלגריני לא הובילה לשינוי בקבוצה.

אלמריה - חטאפה 3:2

המארחים כבר הריחו ניצחון שני ברציפות בזכות פתיחה מוחצת ויתרון כפול משערים של קאלו אוצ'ה (7) ולאונרדו אוז'ואה (24), אבל האזולונס ביצעו קאמבק מרשים בכיכובו של דרק בואטנג בדרך לניצחון ששמר אותם בשיפולי הצמרת. קשר בית"ר ירושלים בישל למאנו בדקה ה-29, מיקו איזן בדקה ה-48 ובואטנג כבש את השני שלו העונה בדקה ה-70 כדי לסדר לחטאפה משחק שישי רצוף ללא הפסד.

אוסאסונה - סראגוסה 0:0

נועלת הטבלה חזרה מפמפלונה עם נקודה חשובה שאולי תיתן לה דחיפה לקראת החלק השני של העונה. אוסאסונה שלטה במרבית שלבי המשחק, אך כריסטיאן ואדוש ההונגרי וג'אבד נקונאם האירני החמיצו הזדמנויות טובות. סראגוסה עם תיקו רביעי ברציפות במשחקי החוץ שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully