וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי וליון נפרדו בתיקו 1:1

האלופה וסגניתה חילקו נקודות במשחק הצמרת. 1:1 בין בורדו לסושו, ליל נותרה בפסגה למרות דחיית משחקה מול נאנסי

השלג הכבד ששיבש תוכניות בכל רחבי אירופה, לא פסח גם על צרפת, שם נדחו שני משחקים בצפון: ליל - נאנסי ולאנס - קון. מי שקיוותה לנצל זאת כדי לעלות לפסגה על חשבון ליל היא ליון, אך היא נפרדה ב-1:1 מהאלופה מארסיי במשחק הצמרת המותח בסטאד ולודרום. בורדו סיימה ב-1:1 את משחקה בסושו.

מארסיי - ליון 1:1

לפני שנה וחודש נפגשו שתי הקבוצות בסטאד דה ז'רלאן וסיפקו את משחק העשור, כשנפרדו ב-5:5 היסטורי והיסטרי. הפעם כל קבוצה כבשה רק שער אחד, כשליון פספסה הזדמנות להעפיל למקום הראשון לראשונה העונה ונותרה במקום הרביעי עם משחק 11 רצוף ללא הפסד. דידייה דשאן, שנאלץ להתמודד עם חיסורים רבים בהגנת מארסיי, העניק הופעת בכורה לרוד פאני דווקא כבלם לצד גבי היינצה, כאשר בצד השני יוהאן גורקוף הפצוע ישב על הספסל.

בדקה ה-10 ליון כמעט חגגה יתרון מוקדם, אלא שהכדור של בפטימבי גומיס ננעץ בעמוד השער. מארסיי סיכנה מספר פעמים את שערו של הוגו לוריס, אבל ליון עקצה בדקה ה-35 והשיגה את היתרון כשמישל באסטוס העביר כדור לרחבה, ז'אן מאקון דילג ומי אם לא ליסנדרו לופז ירה פנימה בשמאל משמונה מטרים. התגובה של האלופה לא איחרה לבוא, כשבדקה ה-51 אהוב הקהל מתיו ולבואנה הסיט לרשת בעיטה של בנואה שיירו ואיזן את התוצאה. ליון הייתה קרובה יותר להכריע את המשחק, אך התוצאה נותרה בעינה עד לסיום.

סושו - בורדו 1:1

הקבוצה של ז'אן טיגאנה רשמה תיקו רביעי ברציפות ושמיני בסך הכל העונה, ועלתה למקום התשיעי בטבלה. בורדו עלתה ליתרון מנגיחה מדויקת של ז'וסייה הברזילאי בדקה ה-28, אך הוא החזיק רק שבע דקות, עד שהניגרי אידיי בראון איזן בדקה ה-35. בורדו, כאמור, תשיעית עם 26 נקודות וסושו עם נקודה פחות במקום ה-11.

עדכון ראשון: 19:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully