וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 3:5 גדול לבאיירן על שטוטגרט

מריו גומז הפציץ שלושער באצטדיון בו גדל וקלקל את הבכורה של ברונו לבאדיה. במשחק נוסף נפרדו לברקוזן ופרייבורג ב-2:2

לאחר שאתמול (שבת) ספגה דורטמונד את ההפסד הראשון שלה מאז המחזור הראשון, ראול כבש שלושער שני העונה ומיינץ השיגה ניצחון חוץ 2:4 מול סט. פאולי, נמשך היום המחזור ה-17 והאחרון לפני פגרת החורף. מי שפתחה את יום המשחקים הייתה באייר לברקוזן, שסיימה בתיקו 2:2 מאכזב בבית מול פרייבורג ואיבדה הזדמנות לעלות למקום השני לאחר מכן קיבלנו את המנה העיקרית, ואיזו מנה זו היתה: באיירן מינכן מחצה את שטוטגרט 3:5, בדרך חמישיה הראשונה שלה העונה ולמקום החמישי בטבלה, על חשבון פרייבורג. לא כך קיווה ברונו לבאדיה לפתוח את הקריירה בשטוטגרט.

שטוטגרט - באיירן מינכן 5:3

לפני שבוע בדיוק הפך ברונו לבאדיה למאמן השלישי העונה של שטוטגרט. אם לשפוט על פי תשעים הדקות הראשונות שלו, הרי שגם לגרמני בן ה-44 יש עוד לא מעט עבודה, שכן קבוצתו החדשה רשמה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון, והלחץ מתחת לקו האדום הופך קשה יותר משבוע לשבוע. באיירן, מנגד, חגגה את משחק ההתקפה הטוב ביותר שלה העונה, ואין ספק כי מדובר בדרך טובה למדי לצאת לפגרת החורף.

הבווארים מצאו את הרשת לראשונה ליתרון בדקה ה-31, לאחר שמהלך נפלא של תומאס מולר הסתיים בכדור עומק למריו גומז, שנותר לבד מול סוון אולרייך ובעט טיל לחיבורים בדרך ל-0:1 של הבווארים. שער ליגה תשיעי של הגרמני העונה ודווקא - מול האקסית. הוא עוד יחגוג מולם שוב. שש דקות חלפו והאלופה מצאה את השני, כשהפעם היוצרות התהפכו: מריו גומז קיבל מסירת עומק, התגבר עם הרבה נחישות על השומר שלו, מסר למולר שכבש מקרוב בדרך ל-0:2 של באיירן. בדקה ה-43 הגיע השער היפה במשחק והוא היה של פרנק ריברי המתקמבק, שמתחיל לחזור לכושר פנטסטי. הקשר הצרפתי קיבל מסירה מאנדראס אוטל, התקדם מאגף שמאל לעבר המרכז ושיחרר טיל מ-25 מטר לחיבורים, 0:3 לבאיירן ושער רביעי של ריברי בשלושת המשחקים האחרונים שלו.

בשלה זה הבליץ הבווארי אמנם הסתיים, אלא שלמרות שער מצמק של מרטין הרניק בדקה ה-49 הגיע צמד מהיר של גומז מתוך הרחבה, בדרך לשלושער חמוץ-מתוק מול הקבוצה בה גדל, וממנה עבר לבאיירן מינכן בקיץ 2009, ולוח התוצאות הראה 1:5 מדהים לאורחים. הרניק עוד הספיק להשלים צמד בדקה ה-64 לאחר שניצל בישול יפה של קקאו, וכריסטיאן גנדטנר המחליף צימק ל-5:3 "בלבד" עם ספק-הגבהה ספק-בעיטה בדקה ה-70, אך יותר קרוב מזה שטוטגרט לא הגיעה הערב. אולי אחרי הפגרה זה ייראה טוב יותר.

לברקוזן - פרייבורג 2:2

הקבוצה של יופ היינקס הגיעה לביי ארינה הקפוא כשהיא יודעת שרק ניצחון יחזיר אותה למקום השני בליגה. אלא שלברקוזן סיימה בתיקו 2:2 מאכזב מול פרייבורג המפתיעה, שתצא לפגרת החורף מהמקום החמישי אם באיירן מינכן לא תנצח במרצדס בנץ ארינה. לברקוזן, שהגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, תצטרך לעשות הרבה חושבים על המערך ההגנתי שלה בפגרה לאחר שסגרה משחק רביעי ברציפות בו היא מוציאה שני כדורים מהרשת. לפחות יכולים להתנחם שם בכך שמיכאל באלאק אמור לחזור לאחר פגרת החורף.

בדקה ה-15 עלתה הקבוצה הביתית ליתרון לאחר שטראנקילו בארנטה הוכשל ברחבה. ארתורו וידאל המצוין בעט את הפנדל לפינה וקבע 0:1 ללברקוזן. פרייבורג הצליחה לאזן בדקה ה-24 לאחר מתפרצת שהגיעה לסטפן רייסינגר, שהעביר לקשר יאן רוזנטל שבעט לפינה הרחוקה את השער הרביעי שלו העונה בדרך ל-1:1. הקבוצה האורחת הצליחה גם למצוא את השער השני והמפתיע בדקה ה-65 כשמקסימליאן ניקו העביר מסירת רוחב לסטפן רייסינגר שבעט יפה לפינה הקרובה והעלה את פרייבורג ל-1:2. היתרון המפתיע לא החזיק מעמד זמן רב ובדקה ה-75 הצליחה לברקוזן לאזן, כשפטריק הלמס, שנכנס שש דקות לפני כן, קיבל מסירת רוחב ומול אוליבר באומן גילגל פנימה כדי לקבוע 2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully