וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - מכבי ת"א: רנגלוב יפתח במקום בוזגלו

הקרב בין נמני וקלינגר ינעל את המחזור ה-15 (20:45, 1 ו-511HD). לראשונה העונה יישאר בוזגלו על הספסל של הצהובים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

מאור מליקסון מדורג ראשון בין טבלת השחקנים סוחטי העבירות בליגת העל עם 48 עבירות שהצליח לסחוט עד כה. מכבי תל גם אביב תצטרך להיזהר מכדורי העומק והמסירות של דוד רביבו, שנמצא במקום השלישי בטבלת הכנסות הכדור המוצלחות לתוך הרחבה, עם 37 מסירות מדויקות.

שתי הקבוצות עדיין לא ספגו כרטיס אדום מתחילת העונה, כשמכבי תל אביב מובילה בבטחה את טבלת הקרנות של ליגת העל עם 95 קרנות מתחילת העונה ו-6.8 קרנות בממוצע למשחק.

שבע שנים לא הצליחה לנצח הפועל באר שבע את מכבי תל אביב במסגרת הליגה, מאז הניצחון 1:3 בבלומפילד ב-29.11.03. בשנה שעברה הגיעו הצהובים לבאר שבע וניצחו באותה תוצאה בדיוק משערים של עמנואל מאיוקה, גיז'רמו ישראלביץ' וליאור ז'אן שמשחק היום במדי באר שבע.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

שחקנים בקבוצה חשדו היום שאבי נמני ויוסי מזרחי מכינים להם הפתעה, זאת לאחר שנודע כי אלירן עטר וגיז'רמו ישראלביץ' לא תורגלו בהרכב. "אם מישהו מנסה להטעות אותנו הוא לא יצליח, אנחנו מוכנים להתמודד עם כל הרכב שלהם", אמר שחקן בקבוצה. ניר קלינגר תרגל במהלך השבוע את סיראז' נאסר בהרכב הראשון, אבל באימון המסכם הקשר יוסי תורג'מן (בעונה שעברה ברמת השרון) שרק הגיע לקבוצה קיבל את הגופיה. אבי יחיאל יפתח בעמדת המגן הימני במקום אביתר אילוז, שכבש מול מכבי בעונה שעברה וייעדר בגלל צהובים. החלוץ ברנרדו ואשקונסלוס שמקבל העונה קרדיט רחב מהמאמן שלו ימתין על הספסל, כשליאור אסולין יפתח לבד בחוד.

מכבי תל אביב:

בצוות המקצועי של הצהובים שוב ערכו מספר שינויים בהרכב. קלמי סבן יחזור לעמדת המגן הימני ויואב זיו יוסט שמאלה, כשרוני גפני הפצוע לא יכלל בסגל. ג'יזרמו ישראלביץ' יפתח במקומו של שרן ייני, שתורגל באימון המסכם בהרכב, לצד ג'יבריל סידיבה וגל אלברמן. דימיטאר רנגלוב יתופקד בצד שמאל של ההתקפה על חשבונו של מאור בוזגלו, שיירד לספסל לראשונה העונה. הבולגרי ישתף פעולה בחלק הקדמי עם אלירן עטר ורוברטו קולאוטי.

במהלך ההכנות לקראת המשחק שינעל את הסיבוב, צפו השחקנים בקטעים ערוכים ממשחק התיקו של הקבוצה (1:1) נגד מכבי פתח תקוה, כשהמנג'ר אבי נמני ביקש מהשחקנים לא לשחק בכדורים ארוכים, ואמר להם לנסות להניע כדור במסירות קצרות ובסבלנות. כמו כן ביקש נמני מהשחקנים הרבה יותר מחויבות והתלהבות לקראת המשחק בבאר שבע.

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: דוד רביבו

במהלך העונה שעברה רביבו היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה. השמועות שהוא רוצה לחזור לאשדוד החלו לזרום, השחקן סיפר לחבריו שהוא לא רוצה לשחק אצל עזורי והאוהדים שרקו בוז בכל פעם שנזכרו כמה כסף אלונה ברקת שילמה על תוצרת כמעט אפסית. אבל יש שני דברים שאי אפשר לקחת ממנו – הרצון לסחוף ולהנהיג את הקבוצה גם אם יש שחקן נוסף לצדך שקוראים לו מאור מליקסון, ובעיטות חופשיות. אם הוא יחבר את שניהם במשחק מחר, יש לנמני את מזרחי לא מעט סיבות לחשוש.

מכבי תל אביב: דימיטאר רנגלוב

חוליית ההתקפה של מכבי תל אביב מתקשה לייצר שערים, כפי שהעיד בשבוע האחרון גם המאמן מזרחי. החלוץ הבולגרי התאושש מהפציעה שהשביתה אותו בשבועות האחרונים, וצפוי לקבל הזדמנות מחודשת בהרכב. רנגלוב מהווה תוספת כוח משמעותית לחוד נטול המחץ של הצהובים, ואולי בבאר שבע הוא גם יצליח לעזור לרוברטו קולאוטי לצאת מהתקופה הרעה.

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אבי יחיאל, עודד גביש, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, ליאור ז'אן, ריקרדו פרננדש, דוד רביבו, סיראז' נאסר (יוסי תורג'מן), מאור מליקסון, ליאור אסולין.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ', דימיטאר רנגלוב, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully