וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון סגרה את הסיבוב כמוליכה

קבוצתו של זפרן גברה 1:3 על הכח ר"ג וחזרה לפסגה. מכבי הרצליה גברה 0:2 על בית"ר שמשון, נס ציונה-הפועל הרצליה 1:1

הסיבוב הראשון של הליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים אחרונים במחזור ה-15. עירוני רמת השרון שמרה על מאזן נקי מהפסדים וחזרה למקום הראשון עם 1:3 קליל על הכח עמידר רמת גן. מכבי הרצליה גברה 0:1 על בית"ר שמשון והתקרבה למוליכות, סקציה נס ציונה שמטה שתי נקודות עם 1:1 מול הפועל הרצליה.

הכח עמידר רמת גן - עירוני רמת השרון 3:1

מחזיקת גביע הטוטו הטרייה שוב החליפה את הפועל כפר סבא במקום הראשון, ונותרה הקבוצה היחידה ללא הפסד בליגה בעקבות הפסדה של הפועל רעננה לבני לוד בשישי. הכח קטעה במחזור הקודם רצף של שבעה הפסדים עם תיקו מול בת ים, אבל מול הקבוצה הדוהרת של מומי זפרן לא הייתה לה תשובה. נאור פסר העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-20, ואחרי שעומר רפס החמיץ פנדל בדקה ה-50, השלים פסר צמד בדקה ה-55. בן בן שושן כבש את השלישי בדקה ה-80, וגיא זיגדון רק צימק להכח בתוספת הזמן.

סקציה נס ציונה - הפועל הרצליה 1:1

הקבוצה של רפי כהן קיוותה להתאושש מההפסד הכואב בגמר גביע הטוטו ולשוב למקום הרביעי, אבל נאלצה להסתפק בנקודה בודדת. אחרי שלא ספגה בארבעת מחזורי הליגה האחרונים נקלעה נס ציונה לפיגור בדקה ה-60 משער של אוואלה מגלן שנתן להרצליה יתרון מפתיע, לפני שיוסי אסייג איזן כעבור שבע דקות וחילק את הנקודות בין שתי הקבוצות.

מכבי הרצליה - בית"ר שמשון תל אביב 0:2

המארחים סגרו סיבוב בינוני בטעם טוב ובמקום ממנו הולכים בסוף העונה לפלייאוף העליון. גם הערב, ההתקפה של הרצליה שוב התקשתה מאוד למצוא את הרשת עד שהגיע שער של ידין זרוס הצעיר בדקה ה-60. אלן מסודי הבטיח את הניצחון בתוספת הזמן. סיני יכול בהחלט להיות מרוצה מההגנה שספגה רק שמונה שערים במשך הסיבוב, וממשיכה לעבוד מצוין. עבור בית"ר שמשון היה זה הפסד שביעי העונה והיא מסיימת סיבוב לא יציב במקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully