וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ספגה שוויון דרמטי, נאפולי במקום השני

הביאנקונרי ספגו בדקה ה-93 ב-1:1 מול קייבו ואיבדו את המקום השני לנאפולי, שהשיגה 0:1 דרמטי על לצ'ה. לאציו - אודינזה 2:3

שלוש קבוצות בליגה האיטלקית קיבלו הזדמנות לנצל את ההפסד של מילאן לרומא אתמול (שבת) כדי לצמק את הפער לשלוש נקודות בלבד עם היציאה לפגרת החורף ובתום המחזור ה-17, אבל רק שתיים לקחו אותה. נאפולי, כהרגלה העונה, נהנתה משער דרמטי של אדינסון קבאני בתוספת הזמן וניצחה 0:1 את לצ'ה. לאציו עשתה זאת עם ניצחון דרמטי לא פחות, 2:3 על אודינזה, ורק יובנטוס בעטה בדלי כשספגה שוויון בתוספת הזמן ב-1:1 מול קייבו ונסוגה למקום הרביעי. הדרבי בין סמפדוריה לגנואה נדחה בגלל סופת שלג.

קייבו - יובנטוס 1:1

כמו נאפולי ולאציו, גם הביאנקונרי רצו לצמק את הפער ממילאן, אך פישלו בדקות הסיום. יובנטוס אמנם סוגרת שלושה חודשים ללא הפסד, אבל הפער שלה ממילאן הוא חמש נקודות בעקבות השער הדרמטי שהבקיע סרג'יו פליסייר שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. הדבר שבכל זאת יכול לעודד את יובה, בניגוד למילאן ואינטר, שהיא כבר סיימה דרכה באירופה, כך שהיא תפנה את מירב המאמצים לליגה ובהחלט יכולה ללכת עד הסוף, למרות אובדן הנקודות.

הפתיחה הייתה של מרקו סטורארי, שבדקה ה-16 הדף פנדל של מיקלה מרקוליני מקייבו, אחרי הכשלה שביצע ברחבה ג'ורג'יו קייליני. בדקה ה-28 יובה התקרבה ליתרון עם קורה של המגן הצעיר פרדריק סורנסן, ושלוש דקות לאחר מכן היא כבר מצאה את הרשת. וינצ'נזו יאקווינטה העביר רוחב בחצי מספרת ושותפו פאביו קוואליארלה שלח את הכדור לקורה ופנימה במספרת נפלאה. קייבו לחצה במחצית השנייה והאורחים נאלצו לסגת לאחור בעקבות הרחקתו בדקה ה-52 של מנואל ג'אנדונאטו הצעיר בהופעת הבכורה שלו. מילוש קראסיץ' כמעט הכפיל את התוצאה עם החמצה גדולה מול שער חשוף בדקה ה-80, ובסופו של דבר, כאמור, היה זה פליסייר שחילץ נקודה למארחת.

לאציו - אודינזה 2:3

הקבוצה מהבירה פגשה יריבה אותה היא לא ניצחה מאפריל 2007, אבל עונה מצוינת כמו שהיא חווה היא בדיוק הזמן לשבור את הרצף השלישי. הרנאנס הנפלא כבש כבר שתי דקות מהפתיחה בבעיטה מחוץ לרחבה והיתרון הזה החזיק עד ההפסקה. המחצית השנייה כבר הפכה להתקפית ודרמטית בהרכב. אלכסיס סאנצ'ז הצ'יליאני השווה בדקה ה-49, אבל ג'וזפה ביאבה החזיר את היתרון ללאציו כעבור שלוש דקות. חרמן דניס קבע 2:2 בדקה ה-61, אבל כשנראה היה שהקבוצות יחלקו את הנקודות, הגיע שער עצמי של הבלם הקולומביאני כריסטיאן זפאטה, שהשאיר את כל הנקודות באולימפיקו.

נאפולי - לצ'ה 0:1

12 שנים לא ניצחה לצ'ה בסן פאולו הגועש, וגם הפעם היא לא עשתה זאת בדרבי הדרומי מול קבוצת הצמרת של וולטר מצארי. הפרטנופי הגיעו עייפים אחרי ההעפלה הדרמטית משלב הבתים של הליגה האירופית, ולא הצליחו למצוא את הרשת של אנטוניו רוסאטי במשך 90 הדקות. במקרים רבים העונה אדינסון קבאני, כריסטיאן מאג'ו ושאר החברים הכריעו משחקים בדקות הסיום, וכך קרה גם הפעם, כשקבאני האורוגוואי שלח כדור נפלא לחיבורים בתוספת הזמן וחגג שער ניצחון גדול שני תוך ארבעה ימים.

בארי - פאלרמו 1:1

הסיציליאנים רצו לחזור למקום החמישי, אבל נעצרו במגרשה של נועלת הטבלה. בארי השיגה רק שתי נקודות ב-11 המשחקים האחרונים והגיעה למשחק כשהפער מחוף מבטחים עומד על חמש נקודות. הרחקה של מרקו רוסי בדקה ה-32 סללה את הדרך עבור פאלרמו, שהשיגה את שער היתרון מרגלי יוסיפ איליצ'יץ' המצוין בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. אלא שבדקה ה-54 סחט עמנואל ריבאס כדור עונשין מ-11 מטרים, אותו שלח פנימה הבלם אנדראה מאסיילו.

משחקים נוספים:

קטאניה - ברשיה 0:1
לקטאניה: מקסי לופז (33)

פארמה - בולוניה 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully