וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטויקיץ' ישאר באשדוד עוד שנים רבות"

19.12.2010 / 14:36

אחרי שיוסי שקל תפס את המקום בין הקורות, בקבוצה מעיר הנמל מייעדים לשוער בן ה-35 תפקיד בצוות המקצועי ובאקדמיה

למרות שבחודשיים האחרונים הוא איבד את מקומו בהרכב, ייתכן ששוער מ.ס אשדוד, דראגן סטויקיץ', יישאר בסופו של דבר בקבוצה. על פי גורמים בהנהלת אשדוד קיימת אפשרות סבירה כי הקרואטי-בוסני בן ה-35 לא יעזוב, אלא יקבל תפקיד בצוות המקצועי של אשדוד ואולי יהפוך להיות מאמן השוערים של הקבוצה, כאשר מלבד עבודה בקבוצה הבוגרת הוא ישמש גם כמאמן השוערים באקדמיה של המועדון.

"סטויקיץ' יישאר במערכת עוד שנים רבות, הוא לא עוזב לשום מקום. אולי נקפיא אותו במידה שנצטרך להחתים זר בינואר, אבל אין לנו בכלל ספק שהוא יישאר באשדוד ואנחנו מתכננים את שילובו במערכת", אמר בכיר במועדון.

כזכור סטויקיץ' את מקומו בהרכב לטובת השוער יוסי שקל, שמאז שתפס את אפודת השוער הראשון מגלה יכולת טובה וממעט לספוג שערים. נכון לעכשיו ימשיכו בצוות המקצועי לתת לשקל את אפודת השוער הראשון, כאשר אופיר מרציאנו ישמש שוער שני. בקבוצה ממשיכים לבדוק אופציות שונות לחיזוק כאשר עד כה לא מצאו ראשי המועדון שחקן שהרשים אותם במיוחד ולא מן הנמנע שבסופו של דבר לא יצורף אף שחקן ובקבוצה ימשיכו להתבסס על הסגל הקיים כעת.

באשדוד שמחו לסיים את הסיבוב עם ניצחון 2:3 על הפועל אשקלון והמאמן ג'ון גרגורי המריא הבוקר לחופשה בת יומיים באנגליה. השחקנים קיבלו חופשה עד יום חמישי, אז ישובו לאימונים ולהכנות לקראת משחק החוץ במסגרת רבע גמר גביע הטוטו נגד עירוני קרית שמונה, בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully