וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אין לנו שום צורך בעוד בלם"

19.12.2010 / 13:38

הזהובים לא יחזקו את ההגנה בעקבות פציעתו של גארידו, שעבר ניתוח בכף רגלו וייעדר כחודשיים. יברויאן עשוי לעזוב בינואר

בבני יהודה המשיכו הבוקר (ראשון) לתת גיבוי מוחלט לדרור קשטן למרות התבוסה 3:0 למכבי פתח תקוה והיכולת הדלה שהציגו השחקנים, והבהירו שפיטוריו של המאמן לא עומדים על הפרק. קשטן המריא היום לחופשה פרטית באמסטרדם עם המנכ"ל משה דמאיו, והשניים ינצלו את הזמן גם להתייעצויות על מצבה העגום של הקבוצה.

"המצב בהחלט לא טוב", אמרו במועדון. "זה נראה רע מאוד, כל השחקנים היו חלשים אתמול, בניגוד למשחק נגד הפועל תל אביב, הפעם בקושי הגענו להזדמנויות, אי אפשר לציין אפילו שחקן אחד שהציג יכולת סבירה". כמה עשרות אוהדים המתינו אמש בסיום המשחק מחוץ לחדר ההלבשה באצטדיון רמת גן, קראו לקשטן להתפטר וקיללו את היו"ר חזי מגן. גם השחקנים זכו למטר של קללות ובין השאר קראו האוהדים לעברם: "אין לכם כבוד, אתם סמרטוטים, ביישתם את סמל המועדון".

איבן גארידו, ששבר את כף רגלו במחצית הראשונה של המשחק והוחלף בדקה ה-40, נותח הלילה בהצלחה על ידי רופא הקבוצה אבי ביין, והוא צפוי לתקופת החלמה של כחודשיים. בקבוצה לא מתכוונים להביא כעת בלם נוסף לסגל ומי שיקבלו את חולצת ההרכב יהיו דין מורי ואביב חדד, כאשר ניצן אהרונוביץ' הצעיר יהיה הבלם המחליף. "אין לנו שום צורך להביא בלם מבחוץ", אמרו בקבוצה. "יש לנו שלושה בלמים ואנחנו סומכים עליהם במאה אחוז".

כבר עתה ברור שקשטן מחפש בנרות חלוץ זר לחיזוק לקראת פתיחת חלון ההעברות, כאשר מתחזקות ההערכות שמי שיפנה את מקומו בסגל הוא איליה יברויאן המאכזב. הזהובים לא מצליחים לכבוש בשלושת המשחקים האחרונים ומאזנם מתחילת העונה עומד על 12 שערי זכות בלבד. בהחלט ייתכן שישוחררו שחקנים נוספים מהסגל אם כי נכון לעכשיו אין שמות ספציפיים שמועמדים לניפוי.

מספר שחקנים ינצלו את השבוע הקרוב ואת הפגרה בליגת העל לחופשות פרטיות וביום שישי הקרוב תחזור הקבוצה לאימונים לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו נגד מכבי נתניה בעוד שבוע וחצי. בצוות המקצועי ינסו להכשיר את הקשר הפצוע פדרו גלבאן, שסובל ממתיחה חזקה מאוד בשריר הארבע ראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully