וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל רמת גן תולים תקוות בזרים החדשים

19.12.2010 / 12:50

הנבחנים יקבלו צ'אנס להוכיח עצמם במשחקי אימון, הבולגרי ביבישקוב שוחרר. אלי לוי: "מעדיף לעמוד מכוער מלהפסיד יפה"

התבוסה 4:0 להפועל תל אביב אמש (שבת) במסגרת המחזור ה-15 של ליגת העל רק חיזקה עוד יותר את דעתם של אנשי הפועל רמת גן, שללא מהפכה בסגל השחקנים בחודש הקרוב, הקבוצה תעשה את דרכה הבטוחה לליגה השנייה. הרמת גנים לא ניצחו מזה 11 משחקים, בהם הפסידה הקבוצה תשע פעמים וסיימה שני משחקים בתיקו.

שלושת השחקנים הזרים שנבחנים בקבוצה בשבוע האחרון, הלטבים גנדי סולוניקיניס וקריסטפס גראביס והקשר הצרפתי לורן מרלאן, יקבלו הזדמנות להראות את יכולתם בשני משחקי אימון שתקיים הפועל רמת גן, היום (ראשון) נגד מכבי פתח תקוה ומחר (שני) מול הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. ברמת גן ינסו לנצל את הפגרה כדי להנחית בארץ שחקנים נוספים למבחנים, כשהחלוץ הבולגרי קרום ביבישקוב קיבל היום הודעה על שחרורו מהקבוצה.

"באנו במחשבה שאפשר להוציא נקודות נגד הפועל, אחרת לא היינו באים לשחק בכלל, אבל קיבלנו גולים יותר מידי בקלות. המאמן התריע והסביר אבל בכל זאת ספגנו. ב-2:0 מול קבוצה כמו הפועל קשה מאוד לחזור", אמר הבלם אלי לוי שהוחלף במחצית השנייה בשל מתיחה במפשעה.

גם לוי יודע שללא חיזוק משמעותי בחודש ינואר, הקבוצה מהמכתש לא תשרוד בליגת העל: "ברור שחיזוק יכול לעזור. אני מקווה שיביאו שחקנים טובים שיוכלו לעזור לקבוצה לצאת מהמצב הזה כי אנחנו במצב לא טוב, אבל לדעתי אפשר עוד לצאת ממנו. נשמח לכל שחקן שיכול לעזור. אני מעדיף לעמוד מכוער מאשר להפסיד יפה. חסרים לנו כמה שחקנים טובים. העובדה היא שאנחנו כבר אחרי 15 מחזורים וזה המצב. כנראה שהסגל הקיים, עם כל הכבוד לכולם, לא מספיק טוב. אנחנו מחכים לחיזוק ואני מאמין שהוא יגיע ונראה אחרת לקראת הסיבוב השני.

"נותנים לי להרגיש בעל הבית כשאני משחק", הוסיף הבלם לוי. "אני אחד השחקנים הוותיקים פה ויש לי מחויבות גדולה גם למאמנים וגם לאנשים שמנהלים את המקום. יש לי את זה גם באופי ואני מקווה שבסוף זה יעזור לנו להישאר גם בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully