וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: המוליכות מוכנות

לפני הקרב בין מורדי יהודה לת"א-יפו סייברס, המורדים גברו על באר שבע 18:52, האלופה הכניעה את הקינגס 6:28

שתי המנצחות במחזור האחרון של ליגת הפוטבול בישראל ביססו את מקומן בראשות הבתים. מורדי יהודה ניצחו את הנחיל השחור באר שבע 18:52 ועלו למאזן של 1:4, בעוד הנחיל השחור יורדים ל-4:1 לאחר ארבעה הפסדים רצופים. ג'ון מילר נתן את הופעתו המרשימה ביותר העונה עם שתי תפיסות לטאצ'דאון, ויחד עם הקוורטבק אלכס סויקא שרץ לשתי הבקעות בעצמו, שיתקו את הבאר שבעים, למרות הופעה הרואית של ברנדון מק'דוגל. ג'ון מילר אמר בסיום המשחק: "יש לנו בקבוצה שתי אמרות – האחת, אלוהים תמיד איתנו והשנייה היא שחברי הקבוצה תמיד יהיו שם לתמיכה. אני שמח שהערב הצגתי משחק טוב, אך כל שחקן שלנו יכול לתת הצגה בכל ערב נתון".

הסייברס מתל אביב ממשיכים להרשים עם ניצחון חמישי בחמישה משחקים, כשהפעם הקורבן היא ירושלים קינגס. עם ניצחון 6:28, הסייברס בהחלט מראים שהם הקבוצה שאחרות יצטרכו לנצח גם העונה. "תחושת הניצחון תמיד מרגשת, ואנחנו לא לוקחים אף ניצחון כמובן מאליו", אמר כוכב המשחק סול רדג'אני. רדג'אני כבש שלושה טאצ'דאונים והוסיף:" בכל פעם שאנחנו עולים למגרש עם מוטיבציה ודריכות חיובית התוצאות בהתאם. ברגע שנתחיל להקל ראש ביריבה, זהו מתכון לתוצאות שליליות".

שתי המובילות ייפגשו למפגש ראש בראש בעוד שבועיים באצטדיון קראפט בירושלים, למה שיכול להיות משחק הגמר של העונה הנוכחית. בינתיים, במחזור הקרוב יארחו בפעם הראשונה העונה חיפה אנדרדוגס את תל אביב פיונירס בחמישי בערב ובשישי ייפגשו בפעם הראשונה העונה ירושלים ליונס והרצליה האמרס במגרשם בחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully