וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אורלנדו הפכה לקבוצת התקפה מפלצתית"

ברחבי ה-NBA עדיין מנסים לעכל את הטרייד הענק בין המג'יק, הסאנס והוויזארדס, ותוהים האם ארינאס יצדיק את ההימור עליו

אחד הטרייד הגדולים של השנים האחרונות יצא אמש (שבת) לפועל, וברחבי ה-NBA התפנו הבוקר להעריך מה הרוויחה ומה הפסידה כל אחת משלוש המעורבות בעסקת הענק. את מוקד העניין ריכזה אורלנדו, שקיבלה את גילברט ארינאס, הידו טורקוגלו, ג'ייסון ריצ'ארדסון וארל קלארק, ושלחה את וינס קרטר, מייקל פייטרוס ומרצ'ין גורטאט לפיניקס, ואת רשארד לואיס לוושינגטון.

סימן השאלה הגדול ביותר הוא כמובן ארינאס, שיזכה לראשונה בקריירה לשחק במועמדת לאליפות ויקבל הזדמנות להצדיק את חוזה העתק שלו. סטן ואן גנדי החליט להמר בגדול על הכישרון של אייג'נט זירו למרות שורת הפרשיות בהן היה מעורב בוושינגטון, ועל אף שהעונה הממוצעים שלו עומדים על 17.3 נקודות למשחק בלבד, חמש נקודות פחות ממוצע הקריירה שלו.

"אוטיס סמית' החליט להמר על כל הקופה", אמר אחד הג'נרל מנג'רים בליגה בעקבות הטרייד. "לאורלנדו יש עכשיו קבוצה התקפית מפלצתית, אבל לא ברור איך הם יתפקדו בהגנה". עם ג'מיר נלסון, גילברט ארינאס, ג'ייסון ריצ'ארסון, הידו טורקוגלו ודוויט הווארד למג'יק יש כוכב פוטנציאלי בכל עמדה, אך מספר פרשנים כבר תהו האם שינוי כל כך דרסטי בסגל באמצע העונה לא יצריך תקופת הסתגלות ארוכה שתשאיר אותם מאחורי מיאמי ובוסטון בקרב על המזרח.

ארינאס עצמו נשמע מאושר מהמעבר ואמר: "זו התחלה חדשה עבורי. עוד לא דיברתי עם המאמן לגבי התפקיד שלי, אבל אני מעריך שריצ'ארדסון וטורקוגלו יפתחו בעמדות 2 ו-3, אבל אני כבר רגיל לעלות מהספסל אחרי שעשיתי את זה קצת העונה. אוטיס סמית' היה זה שעודד אותי עוד בתור רוקי כשהוא היה הג'נרל מנג'ר שלי בגולדן סטייט, ואני שמח שהוא עדיין מאמין בי".

בפיניקס היו מרוצים גם הם מהגעתם של שלושת שחקני הרכש מפלורידה. "קרטר ופייטרוס נותנים לנו נוכחות הגנתית נהדרת בעמדות הגארד והרבה דינמיות בהתקפה", אמר לון באבי, נשיא הסאנס. "בנוסף זיהינו את הצורך להתחזק מתחת לסל, והבאתו של גורטאט תתרום לנו רבות בתחום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully