וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הייתי נותן לעצמי ציון 11 מ-10"

מאמן ריאל סבור ש-2010 הייתה הטובה ביותר בקריירה: "זכיתי בכל תואר אפשרי", ומפריך את השמועות לגבי קסיאס ורונאלדו

אולי הוא שכח את התבוסה 5:0 באל קלאסיקו מול ברצלונה, או שמא לא מחשיב זאת ממש, אבל מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו סבור שעד כה, 2010 הייתה השנה הטובה ביותר בקריירת האימון המפוארת שלו. "הייתי נותן לעצמי ציון 11 מתוך 10. זכיתי בכל תואר בשנה שעברה עם אינטר", אמר המיוחד, "ובריאל מדריד לא פספסנו עוד אף הזדמנות כדי לזכות בתואר. הליגה עדיין פתוחה לגמרי. העפלנו לשמינית גמר ליגת האלופות וגם ב'קופה דל ריי'. היינו גם הקבוצה הכי טובה העונה בשלב הבתים. העונה הזאת מושלמת עבורנו עד עכשיו".

ריאל תערוך הערב (ראשון, 22:00, שידור ישיר בספורט 5+) את משחקה במחזור ה-16 נגד סביליה בסנטיאגו ברנבאו, כאשר הקבוצה הלבנה חייבת ניצחון כדי להחזיר את היתרון של ברצלונה עליהם לשתי נקודות בלבד. "גם המשחק הזה הוא בסך הכל על שלוש נקודות", אמר מוריניו. "שתי הקבוצות חסרות מספר שחקנים. האוהדים שלנו חייבים להבין שהם צריכים עבורנו את ההבדל והם תמיד שם עבורנו בבית. שני המשחקים שנותרו לנו עד השנה החדשה חשובים מאוד".

מוריניו התייחס לשמועות האופפות כעת את המועדון וקשורות בסכסוך כביכול הקיים בין השוער איקר קסיאס וכריסטיאנו רונאלדו: "השמועות לגביהם מופצות כדי למכור מה שיותר עיתונים, כאשר אין חדשות מעניינות לספר. יש גם דברים שממציאים, כמו החתמות כלשהן, שהן פחות קשות עבור השחקנים. אין בעיות בסגל שלי. אנחנו בכלל לא רוצים להיכנס לעסק הזה, אבל אני חייב לומר שאין שום סוג של מתיחות".

המאמן הפורטוגלי שמח על חזרתו של קאקה לאימונים בהדרגה: "הוא מאוד התרגש כשהגיע לאימון הקבוצה. אנחנו רוצים שהוא ימשיך לעבוד איתנו. הכוונה שלנו לגביו היא שהוא יחזור לאימונים ויוכל לשחק או לפחות לפתוח על הספסל עד אמצע ינואר".

אגב, דני אלבס, שהפך לאחרונה כנציג המיליטנטי של ברצלונה בתקשורת, לא נשאר חייב לדבריו של מוריניו. "אם למוריניו מגיע ציון 11, אז לנו מגיע ציון 12 על זה שאנחנו לפניהם", אמר הברזילאי, "זה ציון טוב, ציון מצוין. יש לי כבוד גדול לאנשים עם הערכה עצמית גבוהה".

אלבס גם נשאל על עתידו בקבוצה, שעדיין לא ברור. "אני רוצה להישאר, אבל אגן על האינטרסים שלי", אמר המגן, "גם אם אעזוב, זה לא יפגע ביכולת שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully